گوناگون

درخواست سیف از بانک های اروپایی

پارسینه: "نصف اوراق مشارکت روی دست دولت ماند"،" بازداشت ۴ نفر در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان"،" واگذاری شهرآفتاب و شهروند به جای بدهی شهرداری"،" درخواست کمک سیف از بانک‌های اروپا"،" قراردادهای تمدید اعتبار کارت خرید کالا به بانک‌ها ابلاغ شد"، " تفاهم‌نامه بیمه مرکزی با وزارت تجارت عمان"، از اخبار مهم امروز محسوب می‌شود.

تحریریه پارسینه: امروز ۷ مهر، خبرهای صنعت بانکداری از درخواست کمک سیف از بانک‌های اروپا و بازداشت ۴ نفر در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان حکایت دارد که در ادامه می‌خوانید و می‌شنوید.

نصف اوراق مشارکت روی دست دولت ماند

مهر نوشت، بر اساس آمارهای رسمی دولت، از مجموع ۵۷ هزار و ۹۵۸ میلیارد ریال اوراق مشارکت منتشر شده دولت در ۴ ماهه ابتدای امسال، ۳۱ هزار و ۶۷ میلیارد تومان آن بدون مشتری باقی ماند.
بازداشت ۴ نفر در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش تسنیم،عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران از بازداشت چهار نفر در ارتباط با پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و صدور کیفرخواست بخش نخست پرونده بانک تجارت کرمان خبر داد.

واگذاری شهرآفتاب و شهروند به جای بدهی شهرداری

حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر گفت: شهرداری تهران قصد دارد به جای بدهی خود فروشگاه شهروند و شهرآفتاب را به این بانک واگذار کند در حالی که باید مجوزهای لازم از بانک مرکزی نیز برای این کار اخذ شود.

درخواست کمک سیف از بانک‌های اروپا
ولی اله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی از بانک‌های اروپایی خواست از نفوذ خود بر آمریکا به‌منظور سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های تأمین مالی در ایران استفاده کنند.

قراردادهای تمدید اعتبار کارت خرید کالا به بانک‌ها ابلاغ شد

به گزارش فارس، سید علی اصغر میر صادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: قراردادهای تمدید اعتبار کارت خرید کالای ایرانی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ شد و ۴ گروه جدید مشمول این طرح شدند.

تفاهم‌نامه بیمه مرکزی با وزارت تجارت عمان
بیمه مرکزی ایران و وزارت تجارت عمان برای سرعت بخشیدن به روند بیمه‌های مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار