گوناگون

اجرای زنده موسیقی فیلم میان ستاره ای+موزیک ویدیو

اجرای زنده موسیقی فیلم میان ستاره ای+موزیک ویدیو

پارسینه تلاش می‌کند جهت تأمین سلیقه مخاطبان هنردوست، پربیننده‌ترین موزیک ویدیو‌هایی که در سراسر وب با استقبال چشمگیر مخاطبان ایرانی وبین المللی مواجه شده، در دسترس کاربران قرار دهد. موسیقی‌های منتشر شده با سبک‌های مختلف، از خاور دور تا غرب و موسیقی محلی و شرقی در اشکال متنوع جهت استفاده و تماشای علاقمندان با ذائقه و سلایق گوناگون در نظر گرفته شده که تدریجاً بر روی خروجی قرار داده خواهد شد.

به گزارش پارسینه، میان‌ستاره‌ای یا در میان ستارگان (انگلیسی: Interstellar) فیلمی علمی-تخیلی و حماسی به کارگردانی کریستوفر نولان است که در ۲۰۱۴ اکران شد.

فیلم‌نامهٔ این فیلم را نولان به همراه برادرش جاناتان نوشته‌است. فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است. در این فیلم متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین، بیل اروین، الن برستین، مت دیمون، و مایکل کین ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم در فضایی ویران‌شهری جریان دارد که بشریت در تلاش است تا زنده بماند. داستان آن دربارهٔ فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله‌ای در نزدیکی زحل به کهکشان دیگری سفر می‌کنند تا سیارهٔ قابل سکونتی بیابند.

هانس زیمر که در سه‌گانهٔ شوالیهٔ تاریکی با نولان همکاری کرده بود، در این فیلم نیز این همکاری را ادامه داد. نولان و زیمر برنامه‌ریزی کردند تا فراتر از سه‌گانه بروند و یک کار منحصربه‌فرد انجام دهند.

زیمر گفته بود: «موسیقی، صدا و چیزهایی را که ما ساختیم را کمی از چکیدهٔ آن‌ها را می‌توان در فیلم دیگران دید، به همین دلیل ما آن را دوباره خواهیم ساخت.» زیمر همچنین گفت که نولان هیچ فیلمنامه‌ای به وی نداده و در عوض در یک صفحه داستان را به او داده.

نولان اعلام کرد که به زیمر گفته که «من به تو یک پاکت نامه که در آن یک نامه است، می‌دهم، که در آن داستان اصلی را نوشته و تو یک روز فرصت داری تا روی آن کار کنی، و بعد آن را به من نشان می‌دهی.» و بعد زیمر را در آغوش گرفته.

زیمر در طول بیش از سه دهه فعالیت هنری، برای بیش از ۱۵۰ فیلم موسیقی متن نوشته‌است. از آثار او می‌توان به شیرشاه (۱۹۹۴)، شاهزادهٔ مصر (۱۹۹۸)، گلادیاتور (۲۰۰۰)، آخرین سامورایی (۲۰۰۳)، مجموعهٔ دزدان دریایی کارائیب (۲۰۰۳–۲۰۰۷)، سه‌گانهٔ بتمن (شوالیهٔ تاریکی، بتمن آغاز می‌کند و شوالیهٔ تاریکی برمی‌خیزد) (۲۰۰۵–۲۰۱۲)، رمز داوینچی (۲۰۰۶) ، شرلوک هلمز (۲۰۰۹–۲۰۱۱)، تلقین (۲۰۱۰)، شتاب (۲۰۱۳)، در میان ستارگان (۲۰۱۴) و دانکرک (۲۰۱۷) بتمن در برابر سوپر من (۲۰۱۶)، مرد پولادین (۲۰۱۳)، لیگ عدالت (۲۰۱۷)، زن شگفت‌انگیز (۲۰۱۷) و تلماسه (۲۰۲۱) اشاره کرد.

"Cinema Medley" - نمایش موسیقی متن های افسانه ای هالیوود که توسط ارکستر بزرگ سمفونیک به نام امپریال ارکستر اجرا می شود. این نمایش برای اولین بار در 10 می 2024 در دبی به نمایش در می آید!

ارکستر بزرگ سمفونیک سینما مدلی در سال 2018 در سن پترزبورگ تأسیس شد. طی چند سال، ارکستر امپراتوری به بزرگترین و سریعترین پروژه سمفونیک در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع تبدیل شده است. این ارکستر متشکل از نوازندگان حرفه ای و خوانندگان منحصر به فرد است که بسیاری از آنها برندگان مسابقات بزرگ بین المللی هستند و تحت رهبری رهبر ارکستر معروف - Lev Dunaev اجرا می کنند.

 

حجم ویدیو: 24.26M | مدت زمان ویدیو: 00:06:38 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • فردین

    زیبا بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار