گوناگون

اجرای زنده و فوق العاده آرامبخش موسیقی فیلم شجاع دل+موزیک ویدیو

اجرای زنده و فوق العاده آرامبخش موسیقی فیلم شجاع دل+موزیک ویدیو

پارسینه تلاش می‌کند جهت تأمین سلیقه مخاطبان هنردوست، پربیننده‌ترین موزیک ویدیو‌هایی که در سراسر وب با استقبال چشمگیر مخاطبان ایرانی وبین المللی مواجه شده، در دسترس کاربران قرار دهد. موسیقی‌های منتشر شده با سبک‌های مختلف، از خاور دور تا غرب و موسیقی محلی و شرقی در اشکال متنوع جهت استفاده و تماشای علاقمندان با ذائقه و سلایق گوناگون در نظر گرفته شده که تدریجاً بر روی خروجی قرار داده خواهد شد.

به گزارش پارسینه، شجاع‌دل یا دلاور (به انگلیسی: Braveheart) فیلمی حماسی درام آمریکایی به کارگردانی و بازیگری مل گیبسون، محصول سال ۱۹۹۵پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم است. مل گیبسون در نقش ویلیام والاس ظاهر می‌شود؛ جنگجویی اسکاتلندی که رهبری اسکاتلندی‌ها را در اولین جنگ استقلال‌طلبی علیه ادوارد یکم بر عهده دارد. این فیلم نامزد ده جایزه اسکار در مراسم شصت و هشتمین جوایز اسکار شد، و توانست پنج جایزه، شامل اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین صدا، و بهترین چهره‌پردازی را از آن خود کند.

جیمز هورنر موسیقی فیلم شجاع دل را ساخته و ارکستر سمفونیک لندن آن را اجرا کرده‌است. این دومین همکاری جیمز هورنر با مل گیبسون به عنوان کارگردان در آن زمان بوده است. موسیقی فیلم تحسین منقدان فیلم و مخاطبان را برانگیخت و نامزد جوایز اسکار، گلدن گلوب و جوایز فیلم بفتا شد.

اجرای حاضر مربوط به ارکستر سمفونی دانمارک است که به روح جیمز هورنز تقدیم شده است.

نام این اثر برای عشق یک شاهزاده خانم (از فیلم شجاع دل) ساخته جیمز هورنر است با اجرا توسط ارکستر سمفونیک ملی دانمارک به رهبری لودویگ ویکی.

 

 

 

حجم ویدیو: 61.75M | مدت زمان ویدیو: 00:04:45 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار