گوناگون

ماجرای خودکشی دختری که مورد تعرض پدر قرار گرفته بود

ماجرای خودکشی دختری که مورد تعرض پدر قرار گرفته بود

چند هفته پیش دختری نوجوان در یکی از مناطق شمال تهران اقدام به خودکشی می‌کند، اما با رساندن به‌موقع او به بیمارستان، این دختر نوجوان از مرگ نجات پیدا می‌کند.

به گزارش پارسینه؛ روزنامه اعتماد نوشت: چند هفته پیش دختری نوجوان در یکی از مناطق شمال تهران اقدام به خودکشی می‌کند، اما با رساندن به‌موقع او به بیمارستان، این دختر نوجوان از مرگ نجات پیدا می‌کند.

یک منبع آگاه در مورد جزییات این خبر به «اعتماد» می‌گوید: «این دختر نوجوان که با قرص برنج اقدام به خودکشی کرده بود توسط آمبولانس به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود. البته قرص برنجی که این نوجوان مصرف کرده از نوع تقلبی بوده و همین موضوع نیز باعث نجات او می‌شود، چون قرص برنج بلافاصله پس از مصرف منجر به مرگ می‌شود.

او در ادامه درباره علت اقدام به خودکشی این دختر نوجوان می‌گوید: «وقتی پزشکان علت خودکشی این دختر نوجوان را از او جویا می‌شوند، این دختر پاسخ می‌دهد که از سن ۱۰ سالگی توسط پدرش مورد آزار و اذیت جنسی واقع شده و حالا به همین خاطر اقدام به خودکشی کرده است، اما هنگامی که پزشکان با پدر این دختر نوجوان صحبت می‌کنند پدر جواب قانع‌کننده‌ای در مورد آزار و اذیت‌هایش به پزشکان ارایه نمی‌دهد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار