گوناگون

نبرد ترسناک رامری و ۵۰۰ سربازی که خوراک تمساح ها شدند

نبرد ترسناک رامری و ۵۰۰ سربازی که خوراک تمساح ها شدند

پارسینه: جنگ جهانی دوم در ژانویه ۱۹۴۵ به پایان خود نزدیک می شد، اما حادثه ای که در جزیره رامری برای نیروهای ژاپنی اتفاق افتاد، ماجرایی دردناک است.

به گزارش پارسینه، در فوریه ۱۹۴۵، ارتش ژاپن از نیروهای بریتانیا در برمه متحمل شکستی ویرانگر شد. خرابی آنقدر بد بود که نیروهای ژاپنی مجبور به عقب نشینی و فرار به باتلاق های جزیره رامری شدند ولی آنچه در انتظار آنها بود وحشتی فراتر از درک بود. در نبرد ترسناک رامری ، جنگ خونین و طاقت فرسایی بین انگلیسی ها و سربازان ژاپنی برقرار بود. سرانجام سربازان انگلیسی متوجه وضعیت ژاپنی ها شدند و از آنها خواستند که برای جلوگیری از خونریزی بیشتر تسلیم شوند.

فرمانده ژاپنی امتناع کرد و گزینه های پیش روی خود را در نظر گرفت.

ارتش امپراتوری ژاپن تصمیم گرفت که پس از شکست نیروهایش توسط بریتانیا، یک عقب نشینی کامل انجام شود. بنابراین، آنها به جای تسلیم، سفری ۸ مایلی را از میان باتلاق ها به جزیره رامری انتخاب کردند.

مرداب های جزیره رامری

ژاپنی‌ها متوجه نبودند که این باتلاق‌های حرا تله‌ای برای مرگ هستند. باتلاق ها پر از پشه، زالو و مار بودند. راه رفتن در میان گل غلیظ و چسبناک آهسته و دردناک بود، علاوه بر این باتلاق ها خانه تمساح های بزرگ آب شور نیز بودند.

سربازان ژاپنی به زودی باید تصمیم می گرفتند: در اثر بیماری یا کم آبی بمیرند، یا بیشتر در باتلاق ها بگردند و خطر تمساح ها را به جان بخرند.

متأسفانه به نظر می رسد که ژاپنی ها نمی دانستند چه چیزی در باتلاق در انتظار آنها است.

مقامات نظامی تصمیم گرفتند ادامه دهند و ژاپنی ها به سفر خود در میان باتلاق های حرا ادامه دادند. طولی نکشید که متوجه شدند یک شکارچی در آب های اطرافشان کمین کرده است.

سربازان ژاپنی همتای این تمساح ها نبودند. این تمساح ها شکارچیان واقعی بودند که بیش از یک تن وزن داشتند و طول آنها تا ۲۳ فوت می رسید.

تمساح ها شکارچیانی فرصت طلب هستند، به این معنی که هر چیزی که به دهانشان برسد می خورند و سربازان ژاپنی را طعمه ای عالی می دیدند. این نمونه ها همچنین می توانند بیش از ۷۰ سال زندگی کنند، به این معنی که زمان زیادی برای تمرین مهارت های شکار خود داشتند.

متأسفانه، این خزندگان از نشان دادن پرخاشگری نسبت به مردم، به ویژه گاز گرفتن، ترسی ندارند

کشتار جزیره رامری

همانطور که می توانید تصور کنید، اتفاقی که در نبرد ترسناک رامری افتاد یکی از وحشتناک ترین و وحشیانه ترین حملات کروکودیل در تاریخ جهان بود. صدها تمساح تشنه گوشت انسان، در آب های تیره کمین کرده بودند.

تمساح ها قبل از حمله با سرعتی برق آسا، بی صدا طعمه خود را تعقیب می کردند. انسان ها با در نظر گرفتن قدرت، اندازه و وزنشان با تمساح های آب شور همخوانی ندارند. تمساح های آب شور را نباید دست کم گرفت.

در بعضی شب‌ها، انگلیسی‌ها می‌شنیدند که سربازان ژاپنی سعی می‌کردند با کروکودیل‌های انسان‌خوار مبارزه کنند، اما فریاد آنها به سرعت خاموش می شد.

تنها پس از چند روز، این موجودات درنده بیش از ۵۰۰ سرباز ژاپنی را بلعیدند. از ۱۰۰۰ سرباز ژاپنی که به باتلاق‌های حرا وارد شدند، تخمین زده می‌شود که تنها ۴۸۰ نفر زنده از آن خارج شدند.

اگرچه داستان نبرد ترسناک رامری ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، اما واقعیت دارد. این ماجرا یکی از "بدترین حملات کروکودیل" در کتاب رکوردهای جهانی گینس لقب گرفته است .

نبرد رامری را باید یکی از وحشتناک ترین و عجیب ترین قسمت های جنگ جهانی دوم در نظر گرفت.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار