گوناگون

جسارت یک زن به مزار شهدای گمنام در تهران | جزئیات اقدام توهین آمیز با نام مهسا امینی

جسارت یک زن به مزار شهدای گمنام در تهران | جزئیات اقدام توهین آمیز با نام مهسا امینی

پارسینه: فردی در ساعات بامدادی به حرم مطهر شهدای گمنام در محله خانی‌آبادنو در تهران رفته و با اسپری رنگ اقدام به شعارنویسی روی سنگ مزار شهیدان وطن می‌ کند.

به نقل از همشهری آنلاین، یک کانال بدنام تلگرامی که وابسته به شبکه رسانه‌ای بهائیت است و طی فعالیت خود توهین‌های مکرری به مقدسات داشته، روز گذشته ویدیویی از اقدامات منافقین در جسارت به مزار شهدای گمنام در یکی از محلات تهران منتشر کرد.

در این ویدیو فردی در ساعات بامدادی به حرم مطهر شهدای گمنام در محله خانی‌آبادنو در تهران رفته و با اسپری رنگ اقدام به شعارنویسی روی سنگ مزار شهیدان وطن می‌ کند.

این زن منافق روی یکی از مزارها «مهسا» و بر دیگری «امینی» را شعارنویسی می‌کند.

ارسال نظر

  • ببر مازندران

    وقتی با سلام و صلوات آزادشون میکنید همینه

  • شیرین صفوی

    غلط کرد بی شرف، شهدا به مملکت خدمت کردن ولی شماها خیانت و ترور و هدفتون هم‌ تجزیه حیف از اسم زن بردن بر ای تو و امثال تو ، زن ایرانی یک دنیا متانت و شرافت و نجابته نه بی حیایی و بی منطقی و اراذل و اوباشی !!! آقای رییسی بداد مردم برسید که هرج و مرج اقتصادی و تورم و بیکاری کار رو دست شماها گذاشت ای بابا من نه شهید دادم نه اسیر نه جانباز ولی مخلص تمام شهدای وطن هستم مخلص امیر کبیران وطن هم هستم

  • ناشناس

    از مسئولین اطلاعاتی امنیتی مصرانه تقاضا میکنم ایشان را شناسایی و اشد برخورد قانونی با او انجام شود.

  • شیرین صفوی

    دقیقا با شما موافقم ببر مازندران میاد روزی که همه از کوچک شماری و کم‌کاری کردنشون پشیمون میشن !!!!! بماند !!!! والله تو هم‌ن کشور آمریکا احکام وزندان هایی هست که آدم آرزو میکنه بمیره ولی به گیر اون احکام و حد و قانون زندانش نیفته!!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد