گوناگون

مهم ترین نکات ست کردن لباس آقایان در فصل پاییز

مهم ترین نکات ست کردن لباس آقایان در فصل پاییز

پارسینه: برنامه‌ای برای تغییر استایل خود متناسب با تغییر فصل ندارید؟ چون تقویم به ما می‌گوید که خش خش صدای پای پاییز به گوش می‌رسد. شاید به دلیل اینکه هنوز گرمای خورشید را روی پوست خود احساس می‌کنید، می‌خواهید همچنان تیشرت و شلوار بپوشید و تنها برای حضور در موقعیت‌های مختلف، مدل‌های متنوعی از این دو لباس مردانه را با یکدیگر امتحان کنید.

اما سوال مهمی که مطرح می‌شود این است، پاییز با خود کاهش محسوس دمای هوا و روزهای کوتاه را به همراه می‌آورد که پوشیدن تیشرت و شلوار به تنهایی کافی نخواهد بود و شما باید دوباره نگاهی به کمد لباس خود بیندازید و گزینه‌هایی انتخاب کنید که در روزهای غافلگیرکننده‌ و سرد پاییزی، گرمای مطلوبی برای شما به ارمغان می‌آورند.

چگونه در فصل پاییز لباس های خود را ست کنیم؟

فصل پاییز با اینکه در مقایسه با سایر فصل‌ها، آب‌وهوای غیرقابل پیش‌بینی‌تری دارد و دمای هوا به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند، برای ایجاد استایل‌های شیک، گزینه‌های مختلفی برای ست کردن پیش روی آقایان قرار می‌دهد و استایل‌های لایه‌ای جذاب، حضور قوی کت‌ها و بافت‌ها و بازگشت مجدد جین‌ها، هدایای جذاب فصل پاییز به آقایان هستند.

پس با توجه به این موضوع، آقایان می‌توانند برای داشتن استایل‌های شیک و جذاب در فصل پاییز خلاقیت بیشتری به خرج بدهند. ولی شما برای داشتن استایل‌های شیک و جذاب پاییزی باید به مواردی عمل کنید که در خصوص چگونگی ست کردن لباس در فصل پاییز خدمت شما ارائه می‌کنیم.

۱- انتخاب نوع پارچه:

انتخاب پارچه موضوع مهمی است که در ارتباط با ست کردن انواع لباس‌های در فصل پاییز باید به آن توجه کنید؛ چون بهار و تابستان زیاد سخت‌گیر نیستند و آقایان برای انتخاب جنس پارچه لباس گزینه‌های محدودتری دارند.

اما درست است که برخلاف بهار و تابستان، پاییز این امکان را به آقایان می‌دهد تا انواع مختلفی از جنس پارچه را برای لباس‌های خود امتحان کنند و از این جهت ست کردن لباس در این فصل، کار دشواری برای آن‌ها خواهد بود؛ ولی این موضوع به عقیده کارشناسان صنعت مد یک مزیت برای آقایان به حساب می‌آید.

از جمله مزایای آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که آقایان می‌توانند لباس‌های متنوعی را امتحان کنند و در نهایت به گزینه‌ای برسند که هم راحتی بیشتری در آن احساس می‌کنند و هم در فصل پاییز ظاهر مناسبی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

۲- ایجاد ترکیب لایه ای مناسب:

پس از اینکه جنس پارچه لباس‌های خود را انتخاب کنید، باید به سراغ این بروید تا به گونه‌ای لباس‌های مردانه خود را با یکدیگر ترکیب کنید تا استایل ظاهری پاییزی شیکی برای خودتان ایجاد کنید. در واقع این مدل استایل به آقایان کمک می‌کند تا در زمان‌هایی که هوا در فصل پاییز به‌طور ناگهانی تغییر وضعیت می‌دهد، تنها با اضافه کردن گزینه مناسب، هم استایل شیک خود را حفظ کنند و مانع از نفوذ سرما به بدن خود شوند.

به عنوان مثال برای ایجاد یک ترکیب لایه‌ای پاییزی مناسب، شما می‌توانید از یک تیشرت، پیراهن مردانه و بارانی استفاده کنید و برای تغییر استایل خود متناسب با آب‌وهوا می‌توانید بارانی یا پیراهن خود را درآورید.

۳- استفاده از رنگ های متنوع:

فصل پاییز خود علاقمند به رنگ‌هایی است که کمی خنثی و طبیعی‌تر هستند؛ بنابراین با توجه به این موضوع، شما رنگ‌های متنوعی از لباس‌ها را می‌توانید با یکدیگر ست کنید. ضمنا آقایان کار راحت‌تری برای یافتن مناسب‌ترین رنگ لباس برای استایل پاییزی خود دارند و با پوشیدن لباس‌هایی که تن رنگ بالایی دارند، می‌توانند به سادگی به هدف خود برسند.

به عنوان مثال شما می‌توانید از یک شلوار چینو آبی تیره رنگ شروع کنید و با ترکیب آن با یک تیشرت سفید، کت سبز و یک جفت بوت چرمی قهوه‌ای، در نهایت به یک استایل شیک پاییزی برسید.

چه ست لباسی را برای فصل پاییز پیشنهاد می دهید؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این خود شما هستید که تعیین می‌کنید برای حضور در موقعیت‌های مختلف در فصل پاییز، می‌خواهید با پوشیدن کدام لباس‌ها چه استایلی برای خودتان ایجاد کنید؛ بنابراین به عنوان فردی که تجربه فراوانی در این حوزه دارد، تنها می‌توانیم به شما بگوییم که برای استایل‌های پاییز خود به سراغ ترکیب رنگ قهوه‌ای بروید.

درست برخلاف اینکه رنگ پوست بدن شما باید با رنگ لباسی که می‌پوشید، متفاوت باشد، اگر رنگ لباسی که می‌پوشید شبیه به تم رنگی غالب فصل پاییز باشد، استایل شما ظاهری مناسبی خواهد داشت. به همین دلیل اگر می‌خواهید از نگاه اطرافیان خود در فصل پاییز شیک و جذاب به‌نظر برسید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ترکیب رنگی قهوه‌ای است.

البته اگر در این ترکیب، رنگ‌های دیگری مانند شکلاتی، قهوه‌ای روشن و سوخته را نیز امتحان کنید، استایل شما همچنان ظاهری جذاب و در عین حال هماهنگی با تم رنگ غالب فصل پاییز خواهد داشت.

برای ست کردن لباس در پاییز چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

تجربه نشان می‌دهد که در مواقعی فصل پاییز سردتر از آنچه که نشان می‌دهد، خواهد بود؛ بنابراین برای ست کردن لباس در پاییز، همیشه به خاطر داشته باشید که در انواع استایل‌های پاییزی خود، کت و ژاکت مناسبی را با دیگر لباس‌های خود ست کنید. چون توجه به این موضوع مانند زدن دو نشان با یک تیر است.

در واقع با ست کردن کت و ژاکت، استایل پاییزی شما تناسب بیشتری با روزهای بارانی پاییزی خواهد داشت و روزهایی که گرمای بیشتری احساس می‌کنید، می‌توانید تنها با در آوردن آن‌ها، استایل ظاهری خود را به شکل مناسبی تغییر بدهید.

همچنین شما می‌توانید با پوشیدن کت و ژاکت مناسب، استایل ظاهری مناسبی برای یک عصر پاییزی خنک ایجاد کنید. در اینجا منظور از مدل‌های مناسب این دو لباس مردانه، ترکیب جنس دیگری از آن‌ها با دیگر لباس‌های مردانه است. به عنوان مثال پوشیدن یک کت جین یا کتان روی پیراهن یا تیشرت، استایل پاییزی مناسبی برای قدم زدن در یک عصر پاییزی برای آقایان به ارمغان می‌آورد.

در پاییز چه استایل های شیکی می توانیم برای خودمان ایجاد کنیم؟

اگر می‌خواهید برای خود استایل کژوال جذابی ایجاد کنید، می‌توانید به سراغ شلوار فلانل خاکستری بروید. چون این مدل شلوارهای مردانه به خوبی با دیگر لباس‌های مردانه شما ست می‌شوند. اما مشخصا برای یک استایل کژوال پاییزی شما می‌توانید آن را با یک پیراهن یا یک ژاکت ست کنید.

البته اگر این مدل شلوار مردانه را با یک پیراهن، کراوات و یک کت ترکیب کنید، استایل شما ظاهری مانند استایل یک پسربچه‌ی مدرسه‌ای خواهد داشت که می‌خواهد سرکلاس درس حاضر شود.

برای ایجاد یک استایل ظاهری رسمی شیک پاییزی شما می‌توانید به پیراهن‌های طرح دار رسمی مردانه و کت‌های ساده رسمی و تک رنگ مردانه سر بزنید. چون این استایل تمام آنچه که شما برای ایجاد یک استایل شیک پاییزی و در عین حال رسمی را نیاز دارید برای شما فراهم می‌کند.

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی باید بگوییم که مهم‌ترین نکته برای ست کردن لباس در فصل پاییز توجه به رنگ و نوع پارچه مناسب است. چون هردوی این پارامترها به شما کمک می‌کنند تا زمانی که می‌خواهید یک استایل لایه‌ای شیک برای خودتان ایجاد کنید، چه استایل خود را برای باران‌های ناگهانی پاییزی آماده کنید، توجه به این دو پارامتر اهمیت فراوانی پیدا می‌کند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار