گوناگون

پیش‌بینی بارش باران در مناطق شمالی کشور

پیش‌بینی بارش باران در مناطق شمالی کشور

پارسینه: کارشناس هواشناسی گفت: برای امشب و فردا در بسیاری از مناطق شمالی کشور و ارتفاعات البرز بارش باران پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی ، با بیان اینکه برای امشب در استان‌های گیلان و مازندران، بارش باران پیش بینی می‌شود گفت: فردا در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی، بارندگی گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز‌های جمعه و شنبه افزایش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال شرق کشور و روز یکشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش دما در این مناطق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: همچنین روز یکشنبه بارندگی و وزش باد در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: در سه روز آینده در شرق کشور، استان‌های هرمزگان و کرمان، وزش باد شدید و گرد وخاک پیش بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به اینکه در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی نیز در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر رخ خواهد داد گفت: در سایر مناطق کشور پدیده خاص و قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود.

او همچنین درباره آخرین وضعیت آب و هوای استان تهران گفت: تهران امشب آسمان صاف همراه با وزش باد دارد و برای فردا وزش باد و افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: بیشترین دمای تهران فردا ۳۰ درجه و کم‌ترین آن ۱۹ درجه خواهد بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی امشب تا فردا رگبار پراکنده و وزش شدید باد در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود. همچنین آخر هفته در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش شدید باد پدیده غالب است.

برای فردا در استان‌های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار پراکنده و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار