گوناگون

فال روزانه تاروت جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه تاروت جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲

در ادامه فال روزانه تاروت جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ را مشاهده می کنید.

به گزارش پارسینه، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می‌شد، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم بازی می‌شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت‌ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت. فال روزانه تاروت امروز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت پنج جام

فروردینی ماهی جان، خوب، پس باید تراشه های خود را نقد کنید و کمتر از آنچه می خواستید بگیرید. بیایید اسمش را باخت نگذاریم، برج حمل. آن را فرصتی برای زدن دکمه تنظیم مجدد و شروع دوباره نامید. فقط این بار، شما قوی تر، باهوش تر و شجاع تر از همیشه هستید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت مرگ معکوس

اردیبهشت ماهی، گفتن اینکه احساس می کنید گیر کرده اید، دست کم گرفتن است. پروژه ای که می خواهید به پایان برسانید به یک پلاتو می رسد، و هر چقدر هم که خسته کننده باشد، باید منتظر بمانید. کاری که فعلاً می‌توانید انجام دهید این است که فقط بگویید به آن هک کنید و همه چیز را همانطور که هستند رها کنید. با گذشت زمان می توانید ببینید چه اتفاقی می افتد و با مشت ها غلت بزنید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین خرداد

 

کارت تاروت: کارت چهار شمشیر

خرداد ماهی عزیز، اگر کاری که انجام می دهید به نظر شما درست نیست، دست از کار بکشید. آیا مطمئن هستید که این فعالیت برای سلامتی شما مفید است؟ اگر متوجه شدید که در حال تلاش و رسیدن به جایی سریع هستید، شاید زمان آن رسیده که انتخاب های خود را ارزیابی کنید. شاید زمان تغییر فرا رسیده باشد.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت سه جام معکوس

تیرماهی جان، یک گرگ در میان است. یک فرد می تواند تصورات نوع دوستانه داشته باشد و حتی خود را دوست شما نشان دهد. شما نوع ... کسی را که نمی توانید انگشت خود را روی چیزی که در مورد او دوست ندارید بگذارید، می شناسید. ماهیت آنها در رادار شما کشف می شود. هی، شاید این شما نباشید، و واقعاً آنها هستند.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت جادوگر

مرداد ماهی، استعداد ذاتی می تواند باعث ترس دیگران شود. این طور نیست که باید مهارت های خود را خاموش کنید یا وانمود کنید که از خودتان کوچکتر هستید. با این حال، حمایت از کسانی که هنوز در حال یادگیری تسلط بر شگفتی های خود هستند، همیشه خوب است. درخواست امروز برای تعادل غرور و تکبر. بدرخشید، اما یادتان باشد که در شادی درخشش دیگران نیز شریک باشید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

شهریور ماهی، شبکه های اجتماعی را خاموش کنید. در حال حاضر خواندن و تماشای اخبار پرطرفدار ممکن است سخت باشد. قبل از اینکه اجازه دهید مقاله یا پستی درباره سیاست روز شما را خراب کند، دکمه بی‌صدا را فشار دهید. شما می توانید تحقیقات خود را در مورد سیاستمدارانی که می توانید به آنها رای دهید انجام دهید. اخبار همچنان گزارش می شود و هر روز تغییر می کند. روی حقایق تمرکز کنید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت پادشاه چوبدست

مهرماهی عزیز، تو سزاوار شاد بودن هستی، ترازو. کیفیت زندگی شما مهم است ورزش کنید تا بتوانید شب راحت بخوابید. برای آنچه که دارید سپاسگزار باشید. هیچ چیز مانند احساس خوب در زندگی شما وجود ندارد. بهترین بخش این است که روزانه چیز جدیدی یاد می گیرید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

آبان ماهی ها، اگر از نشانه ها آگاه نباشید، تشخیص تعصب واقعاً دشوار است. ممکن است کسی بگوید که می‌داند یک شخص یک راه خاص است، اما آیا این بر اساس نظر، احساسات یا اطلاعاتی است که در اختیار دارد؟ به جای اینکه فرض کنید حق با آنهاست بپرسید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت سه چوبدست معکوس

آذر ماهی جان، شما نمی خواهید فرصت را از دست بدهید، و شاید به همین دلیل است که سعی می کنید قبل از هر کس دیگری به یک مکان خاص برسید. گاهی عجله کردن نشانه ترس است. اما اگر چیزی برای شما در نظر گرفته شده است، نمی توانید آن را از دست بدهید. اگر سرنوشت شما را به جایی که قرار است ببرد، هیچ کاری نمی تواند آن را تغییر دهد. آرام باشید و اعتماد کنید که همه در جایی هستند که باید باشند، از جمله شما.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت شیطان

دی ماهی عزیز، کارت شیطان در مورد وابستگی ها و مادی گرایی هشدار می دهد. مراقب هر گونه تعهد یا وسواس باشید. اراده خود را به کار ببندید و از هرگونه الگوی منفی رها شوید. از هر گونه تمایلات مالکانه در روابط خود آگاه باشید. اسیر کار خود نشوید. تعادل حیاتی است. مراقب وسوسه های مالی باشید که می تواند منجر به مشکل شود. عادات بدی را که بر سلامت شما تأثیر می گذارد را کنار بگذارید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت عشاق

بهمن ماهی عزیز، این همان عشقی است که به نظر می رسد باید باشد. شما تمام آنچه را که تا به حال می خواستید در اینجا با کسی که می خواهید دارید. شما احساس می کنید که در همان صفحه هستید، و با این حال بخشی از شما متعجب می شود که آیا چیز دیگری وجود دارد یا خیر. رها کردن مجرد بودن می تواند ترسناک باشد، اما فرد مناسب آن را آسان می کند!

 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت برج

اسفند ماهی ها، این کارت تاروت یک هشدار است. میگه مواظب باش یک رویداد یا موقعیت غیرمنتظره می تواند شما را غافلگیر کند. تا زمانی که حواس تان باشد، همه چیز خوب پیش خواهد رفت. اما اگر احساس می کنید که یک موقعیت نیاز به توجه دقیق دارد، غریزه خود را نادیده نگیرید! در عوض، کاری را انجام دهید که می دانید باید انجام شود.

منبع: سلام دنیا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار