گوناگون

اوکراینی‌ها پیچیده‌ترین تانک روسی را نابود کردند+فیلم

اوکراینی‌ها پیچیده‌ترین تانک روسی را نابود کردند+فیلم

پارسینه: یک دستگاه تانک تی ۹۰ روسی توسط راکت انداز AT-۴ نابود شد

تصاویر پخش شده از میدان نبرد اوکراین نشان دهنده نابودی یک دستگاه تانک تی ۹۰ ام است. ادعا شده این تانک توسط راکت انداز AT-۴ مورد اصابت قرار گرفته است. آن طور که گفته شد‌ ای تی ۴ میتواند مهمات‌های مختلفی را اتش کند. در واقع هر قبضه شامل یک مهمات مشخص است شما بسته به هدف می‌توانید مهمات لازم را انتخاب کنید. تا کنون ششصد هزار قبضه از این سلاح برای ۳۰ ارتش جهان ساخته شده است. وزن آن ۷.۶ تا ۸ کیلوگرم و طول آن به ۱۰۲ متر میرسد.

ارسال نظر

  • فرهنگی

    به خدا کلیپ نگذارید اینقدر اینترنت ضعیف هست که یک کلیپ ۱دقیقه ای ۲۰دقیقه طول میکشه وبه خدا اعصاب خردی است.

  • کرامت سلیمی

    جنگ اوکراین نه تنها یکه تازی امریکا را از بین برد ، بلکه ابرقدرت بلامنازع بودن انها و افسانه ها و داستانها در باره قدرت نظامی انها را هم زیر سوال برد.

    مشخص شد که روسیه ابرقدرتی واقعی نیست و بعد از یکسال جنگ اعتبار نظامیش را از دست داده است.

    مشخص که تمام تهدیدات اتمی فقط لفاظیهای بی اعتبار هستند و هرگز حمله هسته ای رخ نخواهد داد ، چون در عالم واقعیت چنین سلاحی مطلقا وجود خارجی ندارد.

    فقط ان چیزی که عجیب است این است که چرا رسانه ها حاضر نیستند بی اعتباری خیلی از موضوعات را پررنگ کنند و به بحث بگذارند.

    هرچند بهانه شان داشتن خطوط قرمز در این زمینه هاست اما واقعیت این است که خیلی از اصحاب رسانه با تعصب و باورهای موروثی و کهنه به این موضوعات نگاه می کنند و بی میل یا ناتوان در روبرو شدن با حقیقت هستند.

    و متاسفانه گاه چنان این باور ها در وجودشان ریشه دوانده که در وجود خودشان زندانی شده اند و فرصت و مجال هیچ فکر و اندیشه جدیدی را به انها نمی دهد. و نمی توانند خود را از زندان تعصب نسبت به باورهای کهنه و خاک گرفته آزاد کنند.

    تا زمانی که این افکار قدیمی و تحمیلی در باور افراد باشد قادر به رسیدن به حقیقت نیستند .

    راه خاتمه جنگ اوکراین و نجات جهان این است که یک سیاستمدار با استعداد و شجاع بدون هیچ ترس و واهمه ای  دروغ بودن سلاح هسته ای را افشا کند. چون با فاش شدن دروغ سلاح هسته ای  دیگر نظامیان روسیه متوجه خواهند شد که بازیچه سیاستمداران فریبکار روسی شده اند و دیگر تن به جنگ نخواهند داد.

    با فاش شدن دروغ بودن سلاح هسته ای همین حالت برای امریکا و دیگر کشورهای مدعی داشتن سلاح هسته ای رخ خواهد داد و نظامیان این کشورها اجازه نخواهند داد که بازیچه دست سیاستمداران کشورشان شوند و جنگها خاتمه خواهد یافت.

    اما ایا چنین سیاستمداری که این موضوع را فاش کند وجود دارد؟

    رسانه ها هم می توانند این موضوع را فاش کنند.رسانه ها می توانند با استفاده از ابزار و توانایی که دارند چنین سیاستمدارانی را خلق کنند.


    ایت الله خامنه ای در ابتدای سال جدید  طنز را ابزار «جهاد تبیین»   عنوان فرمودند.

    قبلا هم گفته ام که شما اصحاب رسانه افراد بسیار باهوش ، زرنگ و حقه بازی هستید. این ویژگیهای شما برای شروع جهاد تبیین کمک بسیار بزرگیست.

    ایت الله خامنه ای مخاطبشان شما اصحاب رسانه می باشد. چرا مطلب را نمی گیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ایت الله خامنه ای بنا به ملاحظاتی نمی توانند به موضوعاتی مثل دروغ بودن سلاح هسته ای اشاره کنند. بلکه با زبان بی زبانی به شما صاحبان رسانه می گویند که با زبان طنز این موضوعات را زیر سوال ببرید تا به مرور این دروغها افشا شوند.   درواقع اگر دقت کنید معنی جهاد تبیین با زبان طنز دقیقا همین معنا را می دهد.  تبیین یعنی روشن کردن . تبیین حقیقت با زبان طنز  یعنی حقیقت را با زبان طنز  روشن کنید.


    بنده اطمینان دارم که منظور ایت الله خامنه ای شما  صاحبان رسانه می باشد. از مردم عادی کاری بر نمیاد که بخواهند انها را مخاطب قرار دهند.

     شما ابزار لازم را در اختیار دارید و می توانید جهاد تبیین با زبان طنز را شروع کنید.

  • ناشناس

    خداوند در کمین ظالمان و متجاوزان است

  • حمیدپور

    جنگ خون برای چی کی فریب بازی امریکا ناتو مردم اوکراین روسیه خاورمیانه نادان هستند اینجا جنگ خون برای بازی فریب قدرت دلار امریکا ای روزگار ای دل از نادانی کم عقلی دولت ها حکومت های آسیا

  • ناشناس

    اون 102 متر که طول نوشتی منظورت سانت بوده دیگه ...‌‌...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار