گوناگون

بانک پاسارگاد

پارسینه: همین‌که مخاطبان، از مجموعه‌ای احساس خوب به دل و نام نیک در ذهن داشته باشند و یکدیگر را به استفاده از کالا یا خدمات آن تشویق کنند، نشان از سیاست‌های صحیح و زیرکانه روابط‌عمومی آن مجموعه دارد. گاهی برخی از صنوف، نمی‌توانند خدماتی فراتر از آنچه برایشان تعریف شده است ارائه دهند و اینجاست که نقش‌آفرینی روابط‌عمومی، با انجام فعالیت‌های فوق برنامه نمود می‌یابد تا از این طریق، نام نیک مجموعه، در سطح رسانه‌ها و ذهن مخاطبان مرور شود.

سرویس ارتباطات سایت خبری پارسینه ، روابط‌عمومی بانک پاسارگاد را به دلایلی که اشاره خواهد شد، به‌عنوان برترین روابط‌عمومی آذرماه انتخاب کرد. در تشریح دلایل این انتخاب، نخست باید اذعان داشت که این روابط‌عمومی، به خوبی از توانایی رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و جهت‌دهی به افکار عمومی مطلع است و تعامل مناسبی با رسانه‌ها در انعکاس اخبار دارد. واحد تبلیغات این بانک نیز عملکرد قابل قبولی داشته است؛ از آن جهت که مانند بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات مالی، مخاطبان را با فراز و فرود در حجم تبلیغات سر در گم نمی‌کند، بلکه حجم تبلیغاتی مشخصی در ماه دارد و نوسان چندانی در آن احساس نمی‌شود.

فعالیت‌های عام‌المنفعه بانک پاسارگاد و پوشش خبری مناسب از این فعالیت‌ها، اصلی‌ترین دلیل برتر بودن روابط‌عمومی این بانک است. برای مثال می‌توان به فعالیت‌های این بانک در امور فرهنگی همچون حمایت مالی از فیلم "جدایی نادر از سیمین" اشاره کرد که موفق به کسب تندیس اسکار شد و یا تجلیل از قهرمانان و حمایت مالی از دانشجویان ورزشکار و فعالیت‌های خیریه و... را می‌توان از سیاست‌های کارآمد و تأثیرگذار دانست که احساس خوبی در مخاطبان بر می‌انگیزد.

ماه گذشته در رسانه‌ها، اشار‌ه‌هایی به کانکس‌هایی شد که در برخی از نقاط تهران نصب شده‌اند و دوچرخه در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. هیچ آرم و نشانی بر این کانکس‌ها نقش نبسته بود و تنها زمانی مشخص شد که این کانکس‌ها را بانک پاسارگاد نصب کرده است که مدیر روابط‌عمومی این بانک، با رسانه‌ها به گفت‌وگو نشست. او چنین اقداماتی را در راستای وظایف اجتماعی بانک دانست و گفت که بانک، این اقدام را در قالب سیاست‌های مالی جای نداده و انتظاری از آن برای بازگشت مالی ندارد. همین اقدام و گفت‌وگوی هوشمندانه با رسانه‌ها را می‌توان از روش‌های موفق در روابط‌عمومی و تبلیغات دانست.

برای روابط‌عمومی توانمند و پر تلاش بانک پاسارگاد، موفقیت‌های بیشتری را آرزومندیم.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار