گوناگون

آشنایی با پاتایا؛ مقصد مشهور گردشگری در جهان

آشنایی با پاتایا؛ مقصد مشهور گردشگری در جهان

پارسینه: پاتایا یکی از مشهورترین مناطق توریستی در تایلند و یکی از جذاب ترین مناطق دیدنی در جهان به شمار می رود. خیلی ها برای ریلکس کردن و لذت بردن از نور خورشید در کنار دریا یا قایق سواری کردن به جزایر اطراف به این منطقه می آیند.

پاتایا تقریبا 150 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد و شاید بیشتر بخاطر سنگ های ماساژ و رستوران هایی با غذاهای عجیب معروف باشد. این روزها پاتایا مقصد توریست های بسیاری از جمله خانواده ها می باشد که آن را مدیون امکانات لوکس و خدمات درجه یک که در هتل ها ارائه می شود باشد. سالانه بیش از 5 میلیون توریست به این منطقه می آیند که دو سوم آنها خارجی هستند.


مرکز پاتایا پر از هتل ، رستوران ، کافه ، بوتیک ، خیاطی و فروشگاه می باشد ، در حالیکه جنوب پاتایا بیشتر برای تفریحاتش معروف است. پاتایا نه تنها بخاطر سواحل ، سرگرمی ها و فروشگاههایش معروف است بلکه بخاطر فعالیت های متفاوتی که می توان انجام داد نیز علاقه مندان خاصی را به خودش جلب می کند ، از بازی گلف و اسب سواری گرفته تا بانجی جامپینگ و اسکی روی آب . انواع مختلف فعالیت های ورزشی ، حیات وحش ، پارک های سرگرمی ، موزه ها ، باغ گل ها و معابد همگی از جاذبه ها و سرگرمی های این شهر محسوب می شوند که به نوعی هر سلیقه ای را به خودش جذب می کند.

ارسال نظر

  • علیشر

    پاتایا شهر من... من به تو می‌اندیشم...

  • ناشناس

    واقعا عجب معرفی کامل و جامعی بود!!!

  • ناشناس

    مفهوم اشنایی با یک مقصد توریستی رو هم فهمیدیم

  • بچه شهر

    دلیل اصلی سفر ،مخصوصا برا ایرانی ها یادت رفت ....بگو اونم .

  • Maik

    TYVM you've solved all my prmeblos

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار