گوناگون

بارش برف شدید گردنه حیران ‌آستارا را مسدود کرد+ فیلم

محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به‌دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت‌ها پیش مسدود شد.

پارسینه: محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به‌دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت‌ها پیش مسدود شده است و کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با نمک‌پاشی در  حال بازگشایی محور فوق هستند.

بارش برف طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا از ساعت‌ها پیش در مناطق جلگه‌ای و ارتفاعات این شهرستان آغاز شده است به‌طوری که مناطق بالادست، کوهستانی و روستاهای عشایرنشین یک‌دست سفیدپوش شده‌اند.

هم‌چنین از تعداد راه‌های روستاهای بالادست و کوهستانی که به‌دلیل بارش نخستین برف زمستانی مسدود شده‌اند و قابل تردد نیستند آماری دقیقی در دست نیست فقط به‌گفته بخشدار بخش مرکزی شهرستان آستارا سخاوت سلیمان‌نژاد دو تن نمک تحویل دهیاری روستای حاجی‌امیر شده است.

محمدرضا شهاب‌زاده فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام دستگاه خدمات‌رسان از جمله جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس راه، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در آماده‌باش کامل هستند، اظهار داشت: مدارس و مساجد منطقه حیران و بهارستان و دیگر نقاط کوهستانی برای اسکان اضطراری مسافران درراه‌مانده از برف پیش‌بینی شده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار