گوناگون

مهمانان ویژه تمرین امروز استقلال+ عکس

مهمانان ویژه تمرین امروز استقلال+ عکس

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که کاپیتان سابق آبی‌پوشان به همراه تعدادی از دانش آموزان روستای کنخ، در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

تمرین عصر امروز استقلال یک میهمان ویژه داشت. مهدی پاشازاده که در گذشته کاپیتان استقلال بود و سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه دارد به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شد.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان نیز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند.جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند.

جواد نکونام پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد. بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند.

در ادامه این تمرین، بازیکنان به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند. بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد.

محرومیت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، سوژه تمرین امروز بود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار