گوناگون

جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب+ فیلم

جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب+ فیلم

بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا معروف به جشن قرمانی اتلتیک روز گذشته با حضور یک میلیون نفر در کوپا دل ری به شکلی ویژه در شهر بیلبائو اسپانیا به مدت ۶ ساعت برگزار شد.

پارسینه:جشن قهرمانی اتلتیک بیلبائو که به گابارا معروف است، روز گذشته با حضور یک میلیون نفر برگزار شد. این جشن قرن فوتبال اسپانیا نام گرفت. این جشن پس از ۴۰ سال با عنوان جشن "گابارا" برگزار شد . (گابارا به قایق‌های کوچک حمل مسافر گفته می‌شود).

این بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیاست. بیش از یک میلیون نفر اتلتیک را در جشن جامی که روز شنبه مقابل مایورکا در فینال کوپا دل ری به دست آورد، همراهی کردند. و آنها این کار را در اطراف رودخانه معروف شهر، در مسیر گچو تا تالار شهر بیلبائو انجام دادند. تمام شهر چشم به خور دوخته بودند.

جشن تا پاسی از صبح ادامه داشت و مراسم ویژه در سن مامس نیز با تاخیر شروع شد. جشن خیابانی ولی انگار قرار نبود تمام شود. موسسات پذیرایی اجازه داشتند دو ساعت بیشتر از حد معمول باز باشند، بنابراین چندین هزار نفر تا سحر، سوار کشتی بودند.

مربیان و بازیکنان اتلتیک با پیراهن‌های قرمز و سفید درست مانند پیراهن‌های قهرمانان قدیمی سال ۱۹۸۴، سفر خود را روی قایق شروع کردند. آنها از یک روز جادویی لذت بردند که برای بسیاری از هواداران از صبح زود شروع شد و در صف ایستاده بودند.

 

حجم ویدیو: 29.30M | مدت زمان ویدیو: 00:03:30 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار