گوناگون

کتک خوردن هالند از داور+فیلم

کتک خوردن هالند از داور+فیلم

ارلینگ هالند در نیمه دوم بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به طور تصادفی توسط داور کتک خورد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا، ستاره مچستر سیتی در بازی بزرگ مقابل رئال مادرید در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو عملکرد ضعیفی داشت. این بازیکن نروژی در طول بازی تنها یک شوت به سمت دروازه حریف داشت و موفق به گلزنی نشد.

داور این بازی به هنگام خروج ارلینگ هالند در نیمه دوم بازی به صورت تصادفی در حال صحبت با دنی کارواخال، ضربه‌ای به صورت این مهاجم زد.

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و منچسترسیتی در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت فرانسوا لوتکسیه برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

رئال مادرید و منچسترسیتی در ۲ سال گذشته در مرحله نیمه نهایی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این سومین تقابل آن‌ها در مرحله حذفی این رقابت‌ها بود. در فصل ۲۲-۲۰۲۱، رئال مادرید با خلق یک کامبک اعجاب‌انگیز در بازی برگشت، قهرمان انگلستان را مغلوب کرد و در فصل ۲۳-۲۰۲۲، شاگردان پپ گواردیولا در مسیر کسب سه‌گانه تیم کارلو آنچلوتی را مغلوب کردند.

حجم ویدیو: 462.08K | مدت زمان ویدیو: 00:00:02 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار