گوناگون

جنجال کلامی سرمربیان پی اس جی و بارسا خبر ساز شد

جنجال کلامی سرمربیان پی اس جی و بارسا خبر ساز شد

لوئیس انریکه قاطعانه خود را بهتر از ژاوی می‌داند و به آمار و موفقیت‌ها در این زمینه اشاره می‌کنم.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ نشست خبری مربیان دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در آستانه بازی چهارشنبه شب دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، جنجال ساز شد.  

وقتی در نشست خبری انریه از او سوال شد که بین تو و ژاوی کدام مربی نماینده بهتری برای سبک بارسلونا بوده، انریکه بر خلاف انتظار انریکه جوابی جنجالی داد و خود را به مراتب بهتر دانست: «بدون شک ‌من بهترم. به آمار و جام‌ها نگاه کنید. به مالکیت توپ. به فشار از بالا. ‌بدون شک این عنوان به من می‌رسد. هر چند بعضی‌ها هستند که ‌حتما به گزینه دیگری فکر می‌کنند ولی این موضوع از نظر من بحثی ندارد و کاملا روشن است. آمار کاااملا مشخص و روشن است.»

این‌ صحبت‌های انریکه علیه ژاوی در حالی مطرح شد که گفته می شود این دو رابطه خوبی با هم دارند.

اما ژاوی هم صحبت‌های انریکه را بی پاسخ نگذاشت و در واکنش به اینکه او خود را بهتر دانسته اینطور گفت: «بله دیدم. لوئیس انریکه است دیگر. شما می‌شناسیدش. من با او ‌رابطه شخصی خیلی خوبی دارم و برایش نهایت احترام را قائلم. ‌لوئیس یک از بهترین مربیان دنیا است و تیمی که ساخته توانایی ‌قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. ما هر دو به دنبال یک هدف ‌هستیم. همه ما، لوئیس انریکه، پپ، آرتتا می‌توانیم پز بدهیم ‌که دی‌ان‌ای بارسا را داریم. چهار مربی با دی‌ان‌ای بارسا در یک‌چهارم ‌نهایی چمپیونزلیگ. این دی‌ان‌ای بارسا است که به ما هویت می‌دهد ‌و به آن افتخار می‌کنیم.»

ژاوی خاطره ای هم از روزهایی که او کاپیتان بارسا و لوئیس انریکه سرمربی بود، بیان کرد: «سالی بود که روزهای اولش سخت گذشت و در نهایت بی‌نظیر شد. ‌می‌دانستم که سال آخر بازی‌ام است ولی سه‌گانه بردم و به عنوان ‌کاپیتان جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر بردم. بین کاپیتان و ‌سرمربی رابطه خیلی خوبی بود و فکر کنم خیلی به لوئیس کمک ‌کردم و این را با افتخار به یاد می‌آورم.‌»

ژاوی در پاسخ به این سئوال که بازی چهارشنبه بعد از حرف‌های انریکه تبدیل به دوئل ژاوی و انریکه شده اینطور گفت: «من این حس را ندارم که دوئلی بین من و لوئیس خواهد بود. این ‌یک بازی بین بارسا و پی‌اس‌جی است و من همیشه اعتقاد دارم که ‌فوتبالیست‌ها نقش اول فیلم هستند.»

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار