گوناگون

خطای سنگین رونالدو به سبک جان سینا+ عکس

خطای سنگین رونالدو به سبک جان سینا+ عکس

حساب رسمی باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی، به فوق ستاره النصر کنایه زد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ دومین دیدار از رقابت‌های سوپرجام عربستان، شب گذشته برگزار شد که طی آن الهلال توانست در دربی شهر ریاض با نتیجه دو بر یک از سد النصر عبور کرده و راهی مسابقه پایانی شود. آبی پوشان باید در برای کسب عنوان قهرمانی باید به مصاف الاتحاد بروند.

رونالدو که به نظر می‌رسد از شکست‌های پی در پی مقابل الهلال خشمگین شده بود، در لحظه‌ای که برای تصاحب توپ با مدافع جنجالی الهلال وارد مجادله شد، ضربه سنگینی به سینه علی البلیهی وارد کرد که با یک کارت قرمز برای کریستیانو همراه بود.

حساب رسمی باشگاه الهلال در شبکه اجتماعی تیک توک، با انتشار ویدیویی از حرکات غیر ورزشی کریستیانو، او را با جان سینا ورزشگاه مطرح رشته کشتی کچ مقایسه کرد و اعتقاد داشت که رونالدو در تقابل با الهلال تنها به حرکات رزمی روی می‌آورد.

(عکس) مقایسه حرکت دیشب رونالدو با جان سینا

در ویدیوی نخست که به دیدار برگشت فصل قبل از هفته بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان برمی‌گردد، رونالدو باز هم در شرایطی مشابه شب گذشته و زمانی که النصر از الهلال عقب بود، در حرکتی عجیب و غریب دستش را به دور گردن گوستاوو کوئیار، هافبک اهل کلمبیا آن زمان الهلال حلقه کرد و او را به زمین زد.

رونالدو در آن صحنه یک اخطار از داور مسابقه دریافت کرد، ولی هواداران الهلال اعتقاد داشتند که او به خاطر این حرکت خشن، می‌بایست کارت قرمز مستقیم می‌گرفت. حالا و پس از اتفاقات شب گذشته، حساب رسمی باشگاه الهلال این دو ویدیو را کنار هم قرار داده و به خشونت‌های عجیب و غریب رونالدو پرداخته است.

آن‌ها آهنگ معروف جان سینا را روی این ویدیو قرار داده و این‌گونه القا می‌کنند که کریستیانو در زمین بازی نه به عنوان یک فوتبالیست بلکه مانند یک ورزشکار رشته کشتی کچ با بازیکنان برخورد می‌کند. البته او این بار از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و گفته می‌شود دو جلسه نیز محروم خواهد شد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار