گوناگون

شکایت احمدرضا عابدزاده و دستیار دهداری از یک کارگردان

شکایت احمدرضا عابدزاده و دستیار دهداری از یک کارگردان

دستیار اسبق پرویز دهداری گفت: چرا دختر مرحوم دهداری در برابر این حجم از دروغ که در فیلم وجود دارد واکنشی نشان نمی‌دهد؟

پارسینه: رضا وطن‌خواه دستیار اسبق زنده‌یاد پرویز دهداری درباره فیلم پرویزخان گفت: نمی‌دانم کدام آدمی بدون اجازه درباره من این چرندیات را ساخته است. من منتظر مانده‌ام تا احمدرضا عابدزاده به ایران بیاید و با هم برویم و شکایت کنیم. این آدم آنقدر شعور نداشته که با من تماس بگیرد و بگوید می‌خواهیم درباره شما این صحنه‌ها را بسازیم. یعنی در این مملکت یک نفر نبوده که از این‌ها بپرسد روی چه حسابی این اطلاعات غلط را به مخاطب داده اید؟

وی در ادامه افزود: من فیلم را ندیده‌ام و هرگز هم تماشا نمی‌کنم، اما خیلی از دوستان که دیده بودند گفتند که چه مسایلی مطرح شده و چقدر دروغ به مخاطب ارائه کرده‌اند.

وطن‌خواه درباره این موضوع که در فیلم از زنده‌یاد دهداری چهره‌ای شوخ طبع نشان داده می‌شود گفت: دختر ایشان باید اقدام کند. دنبال شماره تلفن سازنده این فیلم می‌گردم؛ خیلی حرف دارم تا تلفنی به او بزنم.

مربی اسبق تیم ملی درباره سکانسی که وی و دهداری از روی موتور به زمین می‌افتند نیز اظهار داشت: این هم دروغ است؛ اصلا نمی‌دانم این اطلاعات را از کجا آورده‌اند که بر اساس آن فیلم ساخته‌اند.

وطن‌خواه با اشاره به شکایت احمدرضا عابدزاده از سازندگان فیلم گفت: او هم حق دارد ناراحت باشد. منتظر احمدرضا هستم و قطعا این موضوع را تا آخر پیگیر می‌کنیم.

وی درباره فردی که نقش خودش را در این اثر ایفا می‌کند گفت: فردی که جای من بازی کرده است را نمی‌شناسم و اصلا هیچکدام از آن‌ها را نمی‌شناسم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از این فیلم، درباره موضوع رفتن مرحوم دهداری به خانه یکی از بازیکنان مستعفی برای بازگشت به تیم ملی اظهار داشت: این‌ها همه الکی است؛ نمی‌دانم چرا دختر مرحوم دهداری ساکت مانده است و در برابر این حجم از دروغ که در فیلم وجود دارد واکنشی نشان نمی‌دهد؟

وی در پایان گفت: برای این افراد متاسفم و از کنار این اتفاق نمی‌گذرم.

 

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار