گوناگون

بیرانوند مصدوم شد!

بیرانوند مصدوم شد!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس ممکن است بازی آینده تیمش مقابل گل‌‌گهر را از دست بدهد.

با وجود سانسور خبری جدی دو جانبه از سمت پرسپولیسی‌ها و مسئولان تیم ملی، آسیب‌دیدگی علی بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی جدی است و بهبود نیافته است.

از ساعتی پیش زمزمه‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از اتفاقی وحشتناک برای پرسپولیس در کورس مسابقات می‌داد. علی‌رغم اینکه باشگاه پرسپولیس راجع به مصدومیت دروازه‌بان خود سکوت کرده است اما این اتفاق شایعه نیست و بیرانوند به احتمال زیادی در اولین بازی سال جدید در ترکیب پرسپولیس حضور نخواهد داشت.

علیرضا بیرانوند در فیفادی مارچ در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی و کلین‌شیت کرد. او در این بازی دچار ضرب‌دیدگی شد که به نظر نمی‌آمد مشکل جدی برای او باشد اما در بازی بعدی مقابل ترکمنستان با نیمکت‌نشینی فشار از رویش برداشته شد.

این تصویری است که کانال پرسپولیس در بازگشت بیرانوند به تمرینات منتشر کرده و به نظر می‌رسد مصدومیت او در ورزشگاه کاظمی تشدید شده است.

او در دو جلسه تمرینی گذشته در ورزشگاه کاظمی حاضر بود و تصاویر تمرین کردن او نیز منتشر شد اما به نظر می‌رسد در تمرینات ضرب‌دیدگی و کشیدگی تاندون مچ دست که پیش‌تر هم درگیر آن شده بود، تشدید و منجر به مصدومیت بیرانوند شده است.

امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل مس رفسنجان در غیاب بیرانوند بازی کرد و احتمالا در دیدار رسمی آینده نیز در ترکیب خواهد بود‌.

شدت مصدومیت و مدت دوری بیرانوند هنوز مشخص نشده و او از دست خود ام‌آر‌آی گرفته و منتظر اظهار نظر دقیق تیم پزشکی پرسپولیس است اما احتمالا بازی با گل‌گهر در هفته بیست و دوم را از دست خواهد داد. نظر نهایی دکتر علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس امشب اعلام خواهد شد.

پرسپولیس در صورت غیبت گلر شماره یک خود، بار دیگر باید به دروازه‌بان ۲۱ساله آکادمی باشگاه یعنی امیر رضا رفیعی اعتماد کند که در بازی با ذوب آهن در روز محرومیت بیرانوند نیز بازی کرده بود.

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار