گوناگون

محمد خدا بنده لو: ستاره بودن برای پرسپولیس را باید در زمین ثابت کنم

محمد خدا بنده لو: ستاره بودن برای پرسپولیس را باید در زمین ثابت کنم

فرصت بزرگی است که نباید ازدست می دادم. الان نیاز دارم با شرایط آشنا شوم. این موضوع نیاز به زمان دارد. باید در تمرینات و بازی ها تمام تلاش خودم را انجام دهم تا چیزهای که کادرفنی می خواهد را برآورده کنم.

پارسینه: خیلی از بازیکنان هستند که وقتی با تیم های استقلال و پرسپولیس قرارداد می بندند ادعا می کنند از همان زمان کودکی عاشق آن تیم بوده اند اما این ادعا ممکن است واقعیت نداشته باشد اما محمد خدا بنده لو بازیکن جوان و آینده دار که به تازگی با پرسپولیس قرارداد بسته است فیلم مصاحبه اش از دوران کودکی وجود دارد که با کلاه قرمز و پرچم پرسپولیس بر دوش و صورتی رنگی به قرمز در استادیوم آزادی برای تشویق بازی پرسپولیس حضور دارد.

او حالا با تیمی که یک روز با پرچم و کلاه و صورت رنگی برای تشویقش به استادیوم می رفت قرارداد امضا کرده تا بازی کند و آرزوی های بزرگی با این تیم دارد.

گفت وگوی اختصاصی با او را در ذیل می خوانید:

به نظرت درزمان مناسبی به پرسپولیس آمدی؟
اینکه بهترین تایم بود یا نه را نمی دانم. اما بالاخره باید به پرسپولیس می امدم یک مقدار هم در روزهای گذشته تاخیر به وجود امد اما باید نیم فصل قراردادم اوکی می شد.

حضور در پرسپولیس می تواند پلی برای پیشرفت باشد تابتوانی به تیم ملی دعوت شده و لژیونر شوی اینطور نیست؟
صد در صد. فرصت بزرگی است که نباید ازدست می دادم. الان نیاز دارم با شرایط آشنا شوم. این موضوع نیاز به زمان دارد. باید در تمرینات و بازی ها تمام تلاش خودم را انجام دهم تا چیزهای که کادرفنی می خواهد را برآورده کنم.

قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس با اوسمار صحبت کردی؟
این ها یک موضوعات خصوصی است اما مطمئنا صحبت هایی داشتیم. البته من در لیست خرید های اقا یحیی (گل محمدی) بودم وقتی هم ایشان از پرسپولیس جدا شدند توانستم با اقای اوسمار هم ارتباط بگیرم تا نظرش را بفهمم او هم مشتاق بود به پرسپولیس بپیوندم.

در چه پستی در پرسپولیس بازی خواهی کرد؟
هافبک دفاعی بازی خواهم کرد.

هدف اصلی ات در پرسپولیس چیست؟
صد درصد رسیدن به تیم ملی است اما قبل از آن باید بگویم حضور در تیم پرسپولیس هم یکی از بزرگ ترین تیم های ایران و آسیا است یکی از اهداف بزرگم بود. یکی از اهدافم در این تیم کنار رسیدن به لباس تیم ملی کسب جام هایی مختلف قهرمانی است.

امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بعد از رقابت های جام ملت های آسیا قصد جوانگرایی در تیم ملی را دارد و به نظر خود تو به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال کشورمان مدنظر او هستی که به تیم ملی کشورمان دعوت شوی نظر خودت در این ارتباط چیست؟
من یک سال با امیرخان (قلعه نویی) در گل گهر کار کردم. شناخت خوبی از من دارد. ایشان (امیرقلعه نویی) نمی توانست در جام ملتها جوانگرایی کند و هدف اش حضور در فینال و قهرمانی در این رقابت ها بود. من هم هدفم حضور در پرسپولیس بود چراکه می دانستم با حضور در این تیم بیشتر می توانم خودم را نشان دهم و ان شاءالله به تیم ملی دعوت شوم.

وقتی با پرسپولیس قرار داد امضا کردی بسیاری رسانه ها تیتر زدند بمب پرسپولیس ترکید و از تو به عنوان ستاره نام بردند نظر خودت چیست؟
شاید من هوادار پر پا قرص پرسپولیس بودم و مصاحبه ام در دوران کودکی منتشر شده بود به عنوان بمب و ستاره از من عنوان می کنند. من هم بازیکنی هم مثل سایر بازیکنان و باید ستاره بودن را در زمین مسابقه ثابت کنم و در زمین خودم را ثابت کنم.

به نظرت پرسپولیس می تواند در این فصل هم عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای خود کند؟
همه می دانند تیم های بزرگ همیشه برای قهرمانی بازی می کنند حتی اگر شرایط شان بد باشد جنگیدن برای قهرمانی در خون بازیکنانشان است. خوشبختانه پرسپولیس مقابل تراکتور پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و امیدوارم که این روند را تا اخر فصل ادامه بدهیم و جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

منبع: همشهری

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار