گوناگون

شکست سنگین شیاطین سرخ در اولدترافورد

شکست سنگین شیاطین سرخ در اولدترافورد

در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و فولام به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شد، با نتیجه دو بر یک به سود فولام پایان رسید.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس در مهمترین بازی امروز تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل میهمان لندنی‌اش تیم فولام با نتیجه ۲-۱ تن به شکست داد.

در این بازی ابتدا فولام با گلزنی کالوین باسی در دقیقه ۶۵ گل نخست را به ثمر رساند. من‌یونایتد یک دقیقه به پایان وقت‌های معمول با گلی که مدافع انگلیسی پیش تاخته‌اش هری مگوایر به ثمر رساند گل خورده را پاسخ داد اما باز هم از این بازی امتیازی کسب نکرد چرا که در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده گل دوم را هم دریافت کرد، گلی که توسط الکس ایووبی برای فولام به ثمر رسید.

به این ترتیب شیاطین سرخ برای دهمین بار در این فصل تن به شکست دادند و با ۴۴ امتیاز در رده ششم باقی ماندند تا بیش از پیش از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله بگیرند. فاصله شاگردان اریک تن‌هاخ با استون‌ویلای رده چهارمی که در بازی همزمان با نتیجه ۴-۲ ناتینگام فارست را شکست داد به ۸ امتیاز افزایش یافت. این شکست همچنین به ۵ پیروزی پی در پی من‌یونایتد در تمامی رقابت‌ها پایان داد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار