گوناگون

صحبت های جنجالی ترابی در پی محرومیت بیرانوند

صحبت های جنجالی ترابی در پی محرومیت بیرانوند

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از عملکرد دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن شگفت‌زده خواهید شد!

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: انگیزه خوبی برای این بازی داشتم و چرا که بازی قبل هم نتیجه خوبی نگرفتیم اما خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم و امیدوارم روند خوبمان ادامه یابد.

او در مورد محرومیت علیرضا بیرانوند در دیدار بعد مقابل ذوب‌آهن گفت: یک دروازه‌بان جوان خیلی خوب داریم که شما او را ندیده‌اید. قطعا می‌تواند در آن بازی به ما کند و مطمئن باشید از عملکردش شگفت‌زده می‌شوید.

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران همچنین در مورد انتقادات از تیم‌ملی، بیان کرد: انتقاد برای چه؟ اگر انتقاد منطقی باشد می‌پذیریم اما اگر منطقی نباشد، پذیرفتنی نیست. امیرخان و آقای الهویی همه جا عذرخواهی کردند.

ترابی همچنین در مورد اظهارات تند شجاع خلیل‌زاده و بی‌احترامی به اهالی رسانه بیان کرد: نمی‌دانم شجاع چه گفته اما به هرحال احترام می‌گذاریم.

وی در مورد عملکرد امیر قلعه‌نویی نیز اظهار کرد: قلعه‌نویی دوست نداشت بازی را ببازیم، همه ایران دوست داشتند بازی را ببریم و امیر قلعه‌نویی هم هر تصمیمی که گرفت، فکر کرد بهترین تصمیم بوده است و اگر همان توپ‌ها به گل تبدیل می‌شد الان جشن ملی راه انداخته بودیم و انشاءالله در دوره بعدی جبران کنیم.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار