گوناگون

انتقاد تند ترابی بابت کسر امتیاز

انتقاد تند ترابی بابت کسر امتیاز

مهدی ترابی ستاره شماره ۹ پرسپولیسی‌ها معتقد است این تیم قانون را رعایت کرده و اصلا نباید امتیازی از آن‌ها کم می‌شد.

پرسپولیس با یک گل موفق شد از سد نساجی بگذرد و وضعیتش را در جدول بهتر کند. حالا پرسپولیسی‌ها به نزدیکی صدر رسیدند و تنها ۲ امتیاز با سپاهان فاصله دارند. تک گل سرخ پوشان در بازی با نساجی روی پاس هنرمندانه مهدی ترابی و ضربه سر زاهدی به ثمر رسید. ترابی که موتور محرک پرسپولیس به حساب می‌آید، معتقد است پرسپولیس در بازی با نساجی نمایش زیبایی نداشت ولی این قول را داد که در نیم فصل دوم بازی‌های بهتری از این تیم خواهیم دید. با ترابی در خصوص پیروزی مقابل نساجی و البته اتفاقات مربوط به قانون سقف بودجه و کسر امتیازات از تیم‌ها گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس با پاس گل تو موفق شد نساجی را شکست دهد. در خصوص این بازی صحبت کن.

خب خداراشکر که بازی را بردیم. دیدار سختی بود و نساجی هم تیم خوبی است. ما نیاز داشتیم که این بازی را ببریم و وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم. در چند بازی خوب نتیجه نگرفتیم ولی خوشحالم در دو بازی اخیر موفق شدیم ۶ امتیاز کسب کنیم و الان شرایطمان در جدول بهتر شده است. پاس گل دادن و یا گلزنی من مهم نیست. تنها چیزی که اهمییت دارد برد تیم است و خداراشکر که این اتفاق رخ داد و به ۳ امتیاز رسیدیم.

با نتایج بدست آمده حتی برای قهرمانی در نیم فصل هم شانس دارید. چقدر امیدواری این اتفاق رخ دهد؟

جام را هفته پایانی می‌دهند و هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است. اینکه قهرمان نیم فصل شویم خوب و امیدوارکننده است ولی چیزی به ما نمی‌دهند. مهم قهرمانی در پایان فصل است. باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم تا بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند. تو این موضوع را قبول داری؟

ببینید قبول دارم که باید بهتر بازی کنیم ولی شرایط جدول و حساسیت زیاد بازی‌ها به گونه‌ای بود که برای ما گرفتن ۳ امتیاز اولویت داشت و می‌خواستیم هرطور شده بازی را ببریم. با این حال قطعا در ادامه و به خصوص در نیم فصل دوم نمایش بهتری از تیم ما می‌بینید.

در خصوص برگشت امتیازات هم صحبت کن.

به نظرم باید این اتفاق می‌افتاد چون تیم‌ها در زمین فوتبال نتیجه گرفته بودند. نمی‌دانم تیم‌های دیگر تخلف کردند یا نه ولی تیم ما قانون را رعایت کرد. اصلا دلیل اینکه از پرسپولیس امتیاز کسر کردند را نمی‌دانم. همه می‌دانند که تیم ما همه چیز را رعایت کرد ولی به اشتباه از ما امتیاز کسر کردند. حالا هم خوشحالیم امتیاز کسر شده بازگشت.

حرف و حدیث‌های زیادی در چند روز اخیر در خصوص این قانون سقف بودجه و ماجراهای کسر امتیاز و برگرداندن آن‌ها مطرح شد. جحتی یحیی گل محمدی مدعی شد سر پرسپولیس کلاه رفته است. نظر تو در این خصوص چیست؟

به نظرم از اول هم مشخص بود این قانون به جایی نمی‌رسد. دقیقا حرف آقا یحیی درست است. ما اگر قانون را رعایت نمی‌کردیم خیلی راحت در نقل و انتقالات می‌توانستیم بازیکن بگیریم. شاید از آسیا حذف نمی‌شدیم و در لیگ هم امتیازات بیشتری بدست می‌آوردیم. پرسپولیس بیشتری ضرر را از این قانون کرد و حالا هم همه چیز به حالت اولیه بازگشته است. من فکر می‌کنم مدیران تیم ما از حالا باید به فکر تقویت تیم در نیم فصل و فصل آینده باشند و در نقل و انتقالات خوب ظاهر شوند. به هرحال داریم می‌بینیم که خیلی از تیم‌ها قوانین را رعایت نکردند و به راحتی بازیکن گرفتند و هیچ اتفاقی هم رخ نداد.

حتی گفته شد یکی از بازیکنان لیگ برتری قراردادی ۱۰۰ میلیاردی در این فصل بسته است.

نمی‌دانم واقعا. من چیزی در این خصوص نشنیدم چون پیگیر اینکه ببینم فلان بازیکن چقدر بسته نیستم. هرکسی هر قراردادی بسته به خودش و باشگاهش مربوط است و خیلی برای من این مسائل مهم نیست.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار