گوناگون

دردسر بزرگ برای باشگاه پرسپولیس

دردسر بزرگ برای باشگاه پرسپولیس

اگر باشگاه پرسپولیس تا ۷ اسفند نتواند پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را باز کند، با چالشی جدی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش روبه‌رو می‌شود.

پارسینه: باشگاه پرسپولیس درحالی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ابوالفضل بابایی، استون اورونوف، عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، مبین رنجبری و نیما معروف‌بیگی را جذب کرد که حالا برای ثبت قرارداد این بازیکنان با چالش‌های جدی روبه‌رو است.

درحال حاضر پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به خاطر پرونده مالیاتی رادوشوویچ بسته است و این باشگاه تنها تا ۷ اسفند (پایان زمان نقل‌وانتقالات نیم فصل) فرصت دارد این مشکل را حل کند تا بتواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، پرسپولیس چه می‌کند؟

بر اساس قوانین، پرسپولیس در طول یک فصل می‌تواند ۳ بازیکن آزاد به عنوان سهمیه فیفا در هر زمان از فصل به خدمت بگیرد و قراردادش را ثبت کند. از آنجا که بازیکنان جدید پرسپولیس پیش از پایان فصل نقل‌وانتقالات قرارداد خود را با باشگاه قبلی فسخ کرده‌اند، از این نظر بازیکن آزاد محسوب می‌شوند اما پرسپولیس درحال حاضر فقط دو سهمیه آزاد دیگر دارد چرا که یکی از سهمیه‌های فیفای پرسپولیس در نیم فصل اول به نبیل باهویی تعلق گرفت.

به عبارت دیگر اگر پرسپولیس نتواند تا ۷ اسفند پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را باز کند، فقط می‌تواند قرارداد دو بازیکن از بین خریدهای جدیدش را ثبت و از آنها استفاده کند و بازیکنان تا پایان فصل نمی‌توانند برای این تیم به میدان بروند؛ موضوعی که چالش بزرگی برای این باشگاه به حساب می‌آید.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار