گوناگون

پیشنهاد ژاپنی ها به ستاره پرسپولیس

پیشنهاد ژاپنی ها به ستاره پرسپولیس

مهاجم قرضی پرسپولیس با پیشنهادی از ژاپن مواجه شده و در انتظار تصمیم دو باشگاه پرسپولیس و زوریا است.

پارسینه: شهاب زاهدی مهاجم 6 گله پرسپولیس با پیشنهاد جدیدی برای انتقال زمستانی مواجه شده و اکنون در انتظار پاسخ باشگاه زوریا اوکراین است تا برای این ترانسفر تصمیم بگیرد.

شهاب زاهدی که در تابستان از تیم پوشکاش لهستان به پرسپولیس منتقل شد، موفق شد نیم فصل را با ثبت 6 گل به پایان برساند. او اکنون با اعلام باشگاه زوریا اوکراین با پیشنهادی از سوی تیمی در ژاپن که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد مواجه شده است. این باشگاه ژاپنی به زوریا اعلام کرده که مبلغ رضایتنامه مدنظر آنها را پرداخت خواهد کرد تا زاهدی را در اختیار بگیرد.

با این حال با توجه به اینکه زاهدی تا پایان فصل به صورت بازیکن قرضی تحت قرارداد پرسپولیس است، باید توافق این باشگاه را نیز دریافت کند. باشگاه زوریا و ژاپنی البته قرار نیست مبلغی به پرسپولیس در مسیر این انتقال احتمالی پرداخت کند و همه چیز منوط به تعامل بین شهاب زاهدی و پرسپولیس خواهد بود.

با این حال با توجه به اینکه این انتقال از نظر مالی برای زاهدی چندان مناسب نخواهد بود، بعید است که مهاجم کنونی سرخ‌ها به دنبال دردسر زیادی برای دریافت رضایتنامه‌اش از پرسپولیس باشد. مگر اینکه باشگاه پرسپولیس در این مسیر توافق لازم را صورت دهد و پیش از پایان فصل مجوز جدایی زاهدی را صادر کند.

زاهدی پیش از این نیز با پیشنهاد از یک تیم اروپایی مواجه شده بود که ترجیح داده بود به واسطه شرایط تیم و درگیری در خصوص انتخاب سرمربی، آن را به مدیران تیم اعلام نکند. باید دید اکنون زوریا اوکراین چه تصمیمی برای این بازیکن خواهد گرفت و آیا در انتظار پایان فصل خواهد ماند یا برنامه دیگری خواهد داشت.

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار