گوناگون

عجیب ترین روش آنالیز عفیف توسط قلعه نویی انجام شد!

عجیب ترین روش آنالیز عفیف توسط قلعه نویی انجام شد!

امیر قلعه‌نویی در خصوص شکست تیم ملی ایران برابر قطر گفت: برخلاف انتقادات برابر قطر که قهرمان جام ملت‌ها بود و تیم ضعیفی هم نیست موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران امشب مهمان ویژه‌برنامه فوتبال برتر بود تا در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا صحبت کند.

قلعه‌نویی در پاسخ محمدحسین میثاقی در خصوص نحوه بازی تیم مقابل قطر گفت: در این دیدار ما در تمام لحظات بازی‌ از لحاظ آماری بهتر بودیم اما درست نیست بگوییم چرا برنده نبودیم. چون فوتبال چرا ندارد! فوتبال یک روز برد دارد و یک روز باخت. تیم ملی آلمان سال‌هاست که افت کرده و انگلیس که فوتبال را به جهان آورد سال‌هاست قهرمان نشده است.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: تاکتیک تیم مقابل قطر به هیچ عنوان بازی مستقیم نبود و اتفاقا این قطری‌ها بودند که رو به بازی مستقیم آوردند اما ما فقط در دقایق پایانی بازی مستقیم کردیم. بعد از گل مساوی در برابر قطر نیز از فرم بازی راضی بودیم و به خاطر همین تعویض نکردیم. این نکته را هم بدانید که در ایجاد موقعیت برابر قطر در جام ملت‌ها از بازی دوستانه با آن‌ها بهتر بودیم.

قلعه‌نویی در خصوص انتقادها در خصوص کنترل نکردن تک‌ستاره تیم ملی قطر یعنی اکرم عفیف نیز گفت: در گروه تلگرامی، اکرم عفیف را آنالیز کرده بودیم؛‌ حالا این‌که گل زد فوتباله دیگه، پلی‌استیشن نیست که!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار