گوناگون

ماجرای آلزایمری شدن کارلوس کیروش چیست؟

ماجرای آلزایمری شدن کارلوس کیروش چیست؟

تیم ملی فوتبال الجزایر در جام ملت‌های آفریقا بدون هیچ بردی در مرحله گروهی به کار خود پایان داد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری خود به جمال بلماضی پایان داده است.

پارسینه: نمایش تیم ملی فوتبال الجزایر در جام ملت‌های قاره نا امید کننده بود و سرمربی ۴۷ ساله نتوانست یک تیم خوب برای رقابت با مدعیان در جام ملت‌ها آماده کند و الجزایر حتی در برابر موریتانی هم شکست خورد و در مرحله گروهی به کار خود پایان داد.
 

به تازگی یکی از مربیانی که نامش برای جانشینی جمال بلماضی مطرح شد کارلوس کی‌روش است که حضور در چندین تیم قاره را در کارنامه دارد. مربی ای که در آخرین فعالیت سرمربی تیم ملی قطر بود اما پیش از شروع جام ملت‌ها در یک تفاهم دو جانبه اردوی تیم ملی قطر را ترک کرد و جالب اینکه بعد از این اتفاق قطری‌ها برای دومین بار متوالی قهرمان جام ملت‌ها شدند.

در حالی که در کشور الجزایر بسیاری از اهالی فوتبال علاقمند به بخدمت گیری کارلوس کیروش بودند، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده قید بخدمت گیری این مربی را زده است. به دو دلیل. یک اینکه این مربی خلق و خوی تندی دارد و به همین دلیل از سوی فدراسیون فوتبال قطر کنار گذاشته شد و دوم اینکه برخی منابع خبری مدعی شده اند وی به بیماری آلزایمر دچار شده است! البته یاسین مِنور خبرنگار الجزایری می‌گوید موضوع دقیقاً برعکس است و شایعه آلزایمر توسط خود فدراسیون فوتبال الجزایر پخش شده تا به هدف خود که همان عدم علاقه‌ آنها به استخدام کیروش بوده است، برسند.

بروز این شایعه از سوی فدراسیون فوتبال الجزایر می تواند باعث واکنش و حتی شکایت کارلوس کیروش از فدراسیون فوتبال الجزایر شود و باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. کارلوس کیروش علاقمند است هم چنان به عنوان مربی در تیم ملی به کار خود ادامه دهد.

 

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار