گوناگون

این ستاره پی اس جی همراه امباپه به رئال می‌رود

این ستاره پی اس جی همراه امباپه به رئال می‌رود

ممکن است لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن هم همراه کیلیان امباپه به رئال مادرید بپیوندد.

خبرنگار-فاطمه حیدری| به گزارش پارسینه اوایل این هفته، یک تحول بزرگ در ماجرای کیلیان امباپه رخ داد، زیرا این بازیکن ۲۴ ساله تصمیم خود را برای ترک باشگاه در پایان فصل به پاری سن ژرمن اطلاع داد.

بنابراین قرارداد این بازیکن در پایان فصل تمدید نخواهد شد و او در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار گرفته است. البته باید بین لوس بلانکوس و امباپه توافقی حاصل شود. این امید وجود دارد که در هفته‌های آینده این توافق نهایی شود.

قابل درک است که این خبر هیجان زیادی را در اردوی مادریدی‌ها ایجاد کرده است و البته همانطور که گزارش شده است، امباپه ممکن است تنها کسی نباشد که در تابستان امسال از پاری سن ژرمن به رئال مادرید می‌رود.

طبق گزارش فوت مرکاتو، رئال مادرید در مورد احتمال به خدمت گرفتن لوئیس کامپوس در تابستان امسال پرس‌وجو کرده است. این مرد پرتغالی در حال حاضر نقش مدیر ورزشی پاری سن ژرمن را بر عهده دارد، اگرچه ممکن است تابستان امسال برای انتقال به پایتخت اسپانیا وسوسه شود.

با این حال او در این مرحله کاملاً روی ادامه کارش در پاریس متمرکز است و پس از پایان فصل درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. جالب اینجاست که احتمال پیوستن کامپوس به رئال مادرید در سال ۲۰۲۳ نیز مطرح شد، دقیقا زمانی که امباپه آخرین بار در آستانه پیوستن به رئال بود. در آن زمان آن انتقال مانند قرارداد با امباپه لغو شد اما حالا ممکن است او هم مانند امباپه در تابستان به باشگاه مادریدی ملحق شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار