گوناگون

رفتن امباپه به رئال قطعی شد؟

رفتن امباپه به رئال قطعی شد؟

جان بریلسفورد، مشاور ورزشی منچستریونایتد، در یک ویدئو کنار هواداران می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به شیاطین سرخ امکان‌پذیر نیستُ زیرا این ستاره کار انتقال خود را به رئال مادرید به مرحله نهایی رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری‌های فرانسوی مثل لوپاریزین و اکیپ امروز خبر دادند که کیلیان امباپه تصمیم قطعی و نهایی خود را مبنی بر جدایی از پاری سن ژرمن در پایان فصل به ناصر الخلیفی مالک و دیگر مدیران باشگاه اعلام کرده است و گفته دیگر پیشنهاد تمدیدی را از سوی این باشگاه بررسی نخواهد کرد.

از آن سو خبرگزاری‌های اسپانیایی مارکا و رلوو اعلام کرده‌اند که این ستاره فرانسوی از هر زمان دیگری به پیوستن به رئال نزدیک‌تر است و انتخاب خود را در مورد آینده‌اش خارج از فرانسه انجام داده و حتی باشگاه مادریدی قرارداد را هم برای امضا کردن امباپه برای او ارسال کرده است. اتفاقی که داستان طولانی و دوساله پیوستن این فوق ستاره به کهکشانی‌ها را پایان خواهد داد.

به نظر می‌رسد خبر توافق امباپه با رئال به همه جای اروپا رسیده باشد. در ویدیویی منتشر شده در برنامه اسپانیایی ال چیرینگیتو، مشاور ورزشی جدید یونایتد در حال عکس گرفتن با دو هوادار خردسال دیده می‌شود. او در حالی که در ماشین نشسته رو به دوربین لبخند می‌زند و بعد از دور شدن بچه‌ها شخصی که دوربین را در دست دارد از او می پرسد: "امباپه را برای یونایتد نمی‌خرید؟" بریلسفورد هم با خنده جواب می‌دهد:" اگر بخواهیم هم نمی‌توانیم! او با رئال مادرید تمام کرده است!"

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار