گوناگون

پیسکسوت پرسپولیس : بیرانوند اعتماد به نفس کاذبی دارد

پیسکسوت پرسپولیس : بیرانوند اعتماد به نفس کاذبی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من بیرانوند اعتماد به نفس کاذبی دارد و امیدوارم او در تمرینات به سختی کار کند و این اعتماد به نفس کاذب را کنار بگذارد تا امسال هم بتواند در صدر جدول دروازه‌بان‌های که بیشترین کلین‌شیت دارند قرار بگیرد.

پارسینه: مرتضی فنونی‌زاده، در خصوص شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: باعث تاسف است که بعد از ۴۵ روز تعطیلی بازی اول نیم فصل دوم را ببازیم. ما در زمان یحیی گل‌محمدی بیشترین مالکیت توپ را داشتیم. در این بازی شاهد بودیم که بازیکن‌ها ۵ پاس سالم به هم نمی‌دادند. شک نکنید پرسپولیس به روزهای اوجش برمی‌گردد فقط باید بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند.

وی در مورد نقاط ضعف تیم پرسپولیس در این بازی گفت: مشخص است که تیم بزرگ‌تر ندارد و بازیکنان تمرینات نیم فصل را به بطالت گذراندند. در بازی هم شاهد بودیم بازیکنان مثل قبل هم بازی نمی‌کردند و بی‌میل بازی می‌کردند. امیدوارم در بازی بعدی بازیکنان به خودشان بیایند و بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا بیرانوند تصریح کرد: در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بیرانوند فقط توانست در یک بازی کلین‌شیت کند و نشان می‌دهد او از روزهای اوجش فاصله گرفته است. به نظر من بیرانوند اعتماد به نفس کاذبی دارد و امیدوارم او در تمرینات به سختی کار کند و این اعتماد به نفس کاذب را کنار بگذارد تا امسال هم بتواند در صدر جدول دروازه‌بان‌های که بیشترین کلین‌شیت دارند قرار بگیرد.

فنونی‌زاده در خصوص اینکه آیا پرسپولیس از قهرمانی فاصله گرفته است، یادآور شد: متاسفانه در بازی اول نیم فصل دوم شکست خوردیم و ۳ امتیاز خارج از خانه مهمی هم از دست دادیم و کمی از صدر جدول هم فاصله گرفتیم. ولی ۱۴ بازی هم داریم و امیدواریم بازیکنان این شکست را فراموش کنند و یه فکر بازی‌های بعدی باشند.

وی در مورد عملکرد ضعیف نبیل باهویی در بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد:‌ من نمی‌دانم چه کسی او را در باشگاه حمایت می‌کند. باهویی باید در همین تعطیلات می‌رفت. قطعا او به درد تیم پرسپولیس نمی‌خورد ما بازیکن‌های بهتری داریم که می‌توانند جایگزین او شوند. پیراهن تیم پرسپولیس برای او گشاد است و من اگر در کادرفنی تیم بودم اصلا نمی‌گذاشتم باهویی در تمرین تیم هم شرکت کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تا چه زمانی می‌توان به اوسمار ویرا فرصت داد، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نیم فصل تیم بازی‌های دوستانه داشته که در همه آن‌ها شکست خورده و در بازی قبلی هم مقابل نماینده اراک شکست خوردیم. به نظر من اوسمار به درد باشگاه بزرگ پرسپولیس نمی‌خورد من به جای مدیران باشگاه بودم با دراگان اسکوچیچ وارد مذاکره می‌شدم.

فنونی‌زاده در خصوص بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بازی فوق‌العاده سختی در پیش داریم و خوشبختانه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. امیدوارم هواداران بازی قبل را فراموش کنند و به ورزشگاه بیایند و تیم محبوشان را تشویق کنند. برد در این بازی می‌تواند روحیه جنگندگی را به تیم برگرداند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار