گوناگون

انتقال بزرگ از میان سرخپوشان به مقصد السد قطر

انتقال بزرگ از میان سرخپوشان به مقصد السد قطر

دستیار پاکو خمس احتمالا به‌زودی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهد شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ در لحظات پایانی تمرین دیروز تراکتور، خواکین، دستیار اسپانیایی پاکو خمس با اعضای تیم برخوردی صمیمانه داشت و به آنها گفت که پیشنهادی بزرگ برای او رسیده و قصد دارد تراکتور را ترک کند.

این اقدام ناگهانی در حالی انجام شد که او در یک سال اخیر مربی نزدیک به پاکو خمس بوده و در رشته حلقه اولیه مشاوران پاکو قرار داشته و حالا جدایی به یکباره او تصمیم عجیبی به حساب می‌آمد.

اگرچه هنوز باشگاه تراکتور تصمیم خود را در قبال خواکین اعلام نکرده اما این مربی به شدت مُصر است که تراکتور را ترک کند و به تیم جدید خود ملحق شود.

او دو پیشنهاد از حاشیه خلیج فارس دارد که یکی از آنها از تیم السد قطر است و خواکین تمایل جدی دارد تا نیم فصل دوم را در لیگ ستارگان قطر سپری کند.

هدایت السد برعهده وسام رزاق قطری است که بعد از نتایج ضعیف سرمربی خارجی در نیم فصل نخست هدایت تیم را برعهده گرفته و حالا قصد دارد یک مربی اسپانیایی را در کنار خود قرار دهد.

خواکین از سوی مربی گلرهای تیم السد به او معرفی شده و وسام رزاق نیز رزومه خواکین را پسندیده و قصد دارد در نیم فصل دوم بخشی از مسئولیت فنی تیم را به او بسپارد.

این در حالی است که خواکین با سابقه کار در پرسپولیس و فولاد، تجربه ویژه در لیگ برتر ایران دارد و حالا امیدوار است با موافقت تراکتور، روزهای جدید خود را در لیگ ستارگان استارت بزند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار