گوناگون

افشاگری تازه درباره بازگشت مسی به بارسلونا

افشاگری تازه درباره بازگشت مسی به بارسلونا

خاویر تباس معتقد است که آمدن مسی به بارسلونا در سال گذشته بسیار محتمل بود و هم خودش و هم باشگاه به شدت تمایل به این انتقال داشتند.

پارسینه: لیونل مسی تصمیم گرفت به جای بازگشت به بارسلونا به آمریکا برود. مسی پس از اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ سه گزینه برای طولانی‌تر کردن دوران حرفه‌ای خود داشت. مشکلات مالی مانع از بازگشت او به بارسلونا شده بود و کاپیتان آرژانتین انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی را نپذیرفت. مسی در نهایت با پیوستن به اینترمیامی موافقت کرد و راهی تیم دیوید بکام شد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا تایید کرد که بارسلونا در حال مذاکره با مسی برای بازگشت به اسپانیا بود و مذاکرات پیشرفت خوبی داشت، اما توافقی بین دو طرف حاصل نشد. به گزارش نشریه کیک، تباس گفت: «به دلیل تمایل مسی و بارسلونا، بازگشتش به نظرم خیلی نزدیک و محتمل بود. آن را ممکن می‌دانستم. مطمئنم که مسی دوست داشت در بارسا بازنشسته شود.»

مسی در حال حاضر در تمرینات پیش‌فصل با اینترمیامی حضور دارد و به زودی اولین فصل کامل خود در فلوریدا را آغاز می‌کند. او از زمان ورود به ایالات متحده ۱۱ گل به ثمر رساند و لیگزکاپ را در بازی مقابل نشویل در ماه آگوست به دست آورد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار