گوناگون

درخشش سردار آزمون با این استایل متفاوت در مقابل اینتر+عکس

درخشش سردار آزمون با این استایل متفاوت در مقابل اینتر+عکس

ستاره ایرانی رم منتظر فرصت درخشش مقابل اینتر میلان است.

سردار آزمون پس از یک ماه دوری از رقابت‌های باشگاهی، امشب دوباره به فهرست آ. اس. رم بازگشته و در دیدار حساس سری آ ایتالیا یکی از بازیکنان حاضر در لیست دانیله ده‌روسی مقابل اینتر میلان است که شانس بازی در نیمه دوم را خواهد داشت.

تیم فوتبال آ. اس. رم که پس از حضور ده‌روسی در یک مسابقه مقابل میلان شکست خورد و پس از آن در سه بازی پیاپی در سری آ ایتالیا به برتری دست پیدا کرد، امیدوار است امشب هم در حضور ستاره ایرانی خود مقابل اینتر میلان به همین روند ادامه بدهد.

werlt4dx

رم که آخرین بار در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا سردار آزمون را در فهرست داشت، در حالی از ساعت 20:30 امشب در چارچوب هفته بیست و چهارم سری آ دوباره این مهاجم ایرانی را در لیست خود دارد که کار سختی برابر تیم صدرنشین اینتر در پیش دارد.

سردار آزمون پس از اینکه در دیدار جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو از زمین اخراج شد، به اردوی تیم ملی ایران رفت و پس از شکست مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا دوباره به ایتالیا بازگشت تا امشب در فهرست دیدار برابر اینتر میلان قرار بگیرد.

3ct2e5o3

ستاره ایرانی رم که در این فصل 13 بازی در سری آ ایتالیا انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، در شرایطی با کت و شلوار وارد ورزشگاه المپیکو شد که امیدوار است فرصت درخشش و گلزنی برابر اینتر را در نیمه دوم به دست بیاورد.

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار