گوناگون

درخواست عجیب هواداران ایرانی از ملی پوش قطری

درخواست عجیب هواداران ایرانی از ملی پوش قطری

عبدالکریم حسن در مورد جو ورزشگاه الثمامه قطر، محل برگزاری قطر و ایران صحبت کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ عبدالکریم حسن، ملی پوش سابق قطر که این روزها دور از فضای دوحه و جام ملتها در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود، می‌گوید دلش می‌خواست که جو بازی ایران و قطر را تجربه کند‌.

مدافع چپ پرسپولیس در مورد پیروزی ایران برابر ژاپن گفت: روحیه تیمی ایران به ژاپن غلبه کرد. روحیه تیمی بین بازیکنان ایرانی مثال زدنی است. من یک کلیپ از علیرضا دیدم که می‌گفت تاکتیک به کنار و باید با قلبشان بازی کنند. ایران روی توپهای دوم، کاشته و قدرت بدنی بازیکنان می‌تواند برای حریفان خطرساز بشوند.

او در مورد شرایط عجیب خرید بلیت بازی برای ایرانی‌ها گفت: قبل از اینکه اینجا بیایم خیلی از ایرانی هایی که در قطر زندگی می‌کردند از من می‌خواستتد برای‌شان بلیت تهیه کنم. کاش آنجا بودیم. جو فوق العاده ای در استادیوم وجود دارد ولی برای یک بازیکن حرفه‌ای این جو عادی است. وقتی در ورزشگاهی مثل آزادی بازی کنید، این‌ها عادی است.

او در مورد اینکه آنها دوره پیش قهرمان شده‌اند گفت: فکر می‌کنم ۴۸سال است ایران جام را نبرده ولی دومین بار است که ما به نیمه نهایی آمده‌ایم و هواداران قطری هم منتظرند که به فینال برسند. این بازی حساسیت زیادی دارد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار