گوناگون

وقتی کینه عراقی ها تمام شدنی نیست؛ کنایه ستاره عراقی به تیم ملی!

وقتی کینه عراقی ها تمام شدنی نیست؛ کنایه ستاره عراقی به تیم ملی!

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال عراق بر این باور است که ایران در کارهای گروهی خوب نیست و تنها به بازیکنان سرشناس خود وابسته است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر آنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به سختی و در ضربات پنالتی توانست سوریه را شکست دهد. به گزارش ایسنا، نشأت اکرم، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال عراق که به عنوان کارشناس در برنامه الکاس قطر حضور پیدا کرد درباره بازی ایران و سوریه گفت: من قبل از بازی هم گفتم که این دیدار سخت‌ترین بازی برای ایران خواهد بود و نه سوریه و اینگونه هم شد. این ایران بود که در این بازی اذیت شد و به سختی و آن هم در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

او ادامه داد: سوریه بازی به بازی بهتر و بهتر شد و انسجام و هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شد و واقعا خیلی زیاد ایران را اذیت کردند. سوریه‌ای‌ها اگر در ۱۵ دقیقه پایانی جرات بیشتری داشتند و عمر خربین در میدان بود می توانستند ایران را شکست دهند. سوریه بسیار خوب بازی کرد.

اکرم درباره ایران گفت: من می‌توانم بگویم که ایران تیم بازیکنان شاخص است و نه یک تیم به معنای واقعی و به همین خاطر من این تیم را تیم قهرمان نمی‌بینم. منظورم این نیست که ایران شخصیت قهرمانی ندارد بلکه برعکس، ایران یک تیم خاص است و تاریخ زرین در جام ملت‌ها دارد اما یک تیم واحد و هماهنگ نیست. به عنوان مثال ما وقتی درباره ایران صحبت می‌کنیم درباره بازیکنانی مثل سردار و طارمی و قدوس صحبت می‌کنیم نه یک تیم.

 

ارسال نظر

  • ایرانی

    کینه چیه از لحاظ فوتبالی درست گفته..کینه شما هستین که بعد بیست سال هنوز فیلم جنگی درست میکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار