گوناگون

نامه رسمی اینتر به پورتو؛ در حال عقد پیش‌قرارداد با طارمی هستیم

نامه رسمی اینتر به پورتو؛ در حال عقد پیش‌قرارداد با طارمی هستیم

باشگاه اینتر که با مهدی طارمی به توافق رسیده در حال انجام فرایند قانونی برای نهایی کردن انتقال او به نراتزوری است.

پارسینه: باشگاه اینتر در آستانه قطعی کردن خرید مهدی طارمی در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی و انتقال او به نراتزوری در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد است. روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد؛ باشگاه اینتر دئر نامه‌ای رسمی به اطلاع باشگاه پورتو رسانده که برای جذب مهدی طارمی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان پیش رو؛ با این بازیکن به توافق رسیده است. باشگاه اینتر در این راستا تمام مدارک لازم را به پورتو برای عقد پیش‌قرارداد با این بازیکن ارائه کرده است.

باشگاه اینتر از چند هفته پیش با مدیر برنامه‌های طارمی ۳۱ ساله وارد مذاکره شده و توافق کامل بین طرفین برای عملی شدن این انتقال حاصل شده و این بازیکن ایرانی تصمیم گرفته در پایان فصل با پایان یافتن قراردادش با پورتو، به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی ملحق شود.

طارمی که در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را همراهی می‌کند؛ با توجه به اینکه وارد ۶ ماه پایانی قراردادش با پورتو شده، به طور قانونی می‌تواند با اینتر مذاکره کند و برای پیوستن به این تیم در پایان فصل، پیش‌قرارداد امضا کند.

نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی نیز خبر داد که ماجرای انتقال مهدی طارمی به اینتر در مراحل پایانی خود است و این مهاجم ایرانی آماده پیوستن به اینتر با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم و دستمزد ۳.۵ میلیون یورو در سال است. انتطار می‌رود مهاجم پورتو پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تست‌های پزشکی اینتر را پشت سر بگذارد و سپس پیش‌قرارداد را امضا کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از زمان پیوستنش به پورتو در ۱۷۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۸۶ گل، ۵۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

رئیس باشگاه پورتو پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به پیشنهاد‌هایی که به این مهاجم ایرانی رسیده، این باشگاه توانایی تمدید قرارداد او را ندارد.

منبع: انتخاب

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار