گوناگون

پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم ۵۰۰ هزار دلاری

پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم ۵۰۰ هزار دلاری

تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مهاجم خارجی جدید آغاز شده است.

پارسینه: با منتفی شدن حضور علی علیپور در پرسپولیس حالا مدیران این باشگاه جست و جوی خود برای جذب مهاجم جدید خارجی را آغاز کرده اند.

به گزارش ورزش سه، کیفیت نبیل باهویی در نیم فصل نخست و مشکلات خط حمله پرسپولیس، مدیران این باشگاه را واداشت تا با جذب عیسی آل کثیر خط حمله تیم خود را تقویت کنند اما با وجود حضور عیسی و زاهدی این باشگاه دنبال جذب یک مهاج خارجی جدید نیزهست.

البته با توجه به پر بودن لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی حتما باید یک بازیکن خارجی از لیست خارج شود که این بازیکن کسی نیست جز نبیل باهویی.

باشگاه پرپسولیس از دو روز قبل جست و جوی خود برای جذب مهاجم خارجی که با بودجه باشگاه متناسب باشد را غاز کرده و حتی نیم نگاهی به مسابقات جام ملت‌های آسیا و مهاجمان شاخص تیم‌های آسیایی دارد اما گفته می‌شود برخی از این مهاجمان مثل ایمن حسین که در تیم ملی عراق درخشید با بودجه مد نظر پرسپولیس به تهران نخواهند آمد.

در عین حال اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس دو گزینه برزیلی به باشگاه برای خط حمله معرفی کرده که رزومه و شرایط آنها در حال بررسی است . گفتنی است رقم قرارداد نبیل باهویی با پرسپولیس چیزی کمتر از ۴۰۰ هزار دلار است و اگر این باشگاه قصد جذب مهاجم خارجی داشته باشد ضمن توافق با این مهاجم برای فسخ و پرداخت درصدی از این مبلغ ،قادر به خرید مهاجمی بالای ۵۰۰-۴۰۰ هزار دلار نخواهد بود بخصوص که حالا نرخ دلار رو به فزونی گذاشته و یک مهاجم ۵۰۰ هزار دلاری حداقل ۳۰ میلیارد تومان برای باشگاه آب می‌خورد.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار