گوناگون

اعتراف عجیب مدافع انگلیسی؛ به همسرم خیانت کردم!+ عکس

اعتراف عجیب مدافع انگلیسی؛ به همسرم خیانت کردم!+ عکس

مصاحبه‌ای جنجالی از کاپیتان این روزهای منچسترسیتی منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سه هفته قبل خبر رسید کایل واکر از همسرش آنی کیلنر جدا شده و به تنهایی در یک خانه اجاره‌ای زندگی می کند. هرچند رسانه‌ها مدعی شدند رابطه واکر و همسرش از مدت‌ها قبل فرو پاشیده بود اما هیچوقت دلیل اصلی این جدایی را عنوان نکردند.

مدافع انگلیسی منچسترسیتی صبح امروز به صورت داوطلبانه با نشریه سان انگلیس مصاحبه کرد و در اظهاراتی تکان دهنده اعتراف کرد که به همسرش خیانت کرده است. واکر از همسر سابقش آنی ۳ فرزند مشترک دارد و فرزند چهارم آنها نیز تا چند ماه دیگر متولد خواهد شد. هرچند خود این بازیکن مدعی است هیچوقت رابطه عاشقانه‌ای بین خودش و فردی که با او به همسرش خیانت کرده یعنی لاورن گودمن وجود نداشته، اما به هر ترتیب خیانتش را پذیرفته است.

لاورن گودمن مدل دو رگه ایرانی-انگلیسی است که از کایل واکر صاحب دو فرزند بوده و ارتباط او با مدافع انگلیسی در زمان متولد شدن دومین فرزند مشترک آنها فاش شده است.

واکر در اعترافاتش گفت:

من به همسرم خیانت کردم ‌ کاری که انجام داده‌ام وحشتناک است و مسئولیت کامل آن را بر عهده می‌گیرم.

می دانم که تصمیم های احمقانه ای گرفتم و نمی توانم تصور کنم که کارهای من چه بر آنی (همسرم) آورده‌اند. من قرار بود او را دوست داشته باشم، از او مراقبت کنم و در کنارش باشم اما این بلا را بر سرش آوردم. بعضی روزها از شدت ناراحتی می خواستم خودم را در یک توپ جا بدهم و فقط بخوابم.

تنها کسی که در این اتفاق مقصر است، من هستم. من نقش ها و مسئولیت هایی دارم که از آنها آگاهم اما متاسفانه انتخاب های احمقانه ای انجام داده ام. به همه مدیونم و باید مسئولیت اشتباهاتم را بپذیرم به همه مدیونم.

پسر کوچکم عادت دارد که هر شب کنار من بخوابد اما مدتی است که دیگر شب ها در کنار هم نیستیم و فقط در فیس تایم به یکدیگر شب به خیر می گوییم؛ همه این ها حاصل اشتباه من است، حتی نمی توانم اسمش را اشتباه بگذارم، خودم با انتخاب خودم این بلا را بر سر خانواده‌ام آوردم.

واکر همچنین مدعی شد دلیل نزدیک شدن او به بایرن مونیخ، فرار از واقعیت و رسانه‌ها بوده است:

می خواستم با انتقال به بایرن مونیخ، از دست رسانه‌ها و البته واقعیت فرار کنم. به جدایی از منچسترسیتی بسیار نزدیک شدم اما در نهایت نتوانستم این کار را انجام دهم.

img_20240129_131703_899

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار