گوناگون

کری سنگین سرمربی کره برای عربستان، ایران و ژاپن

کری سنگین سرمربی کره برای عربستان، ایران و ژاپن

یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی کره جنوبی در مصاحبه اخیر خود برای تیم‌های مدعی در جام ملت‌های آسیا کُری خواند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ عملکرد و نتایج  تیم ملی کره جنوبی  در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ باعث شد که انتقادات بسیاری خصوصا از سوی رسانه‌های این کشور علیه یورگن کلینزمن مطرح شود. او حالا باید در مرحله یک هشتم این مسابقات روبروی تیم ملی عربستان به میدان برود و تمرینات آماده‌سازی برای حضور در این مسابقه را از روز گذشته آغاز کرد و این اولین جلسه تمرینی رسمی تیمی کره پس از پیروزی برابر مالزی بود.  کسب دو تساوی و یک پیروزی در مرحله گروهی باعث شده است که بسیاری از خبرنگاران کره‌ای نسبت به ادامه مسیر تیم ملی کشورشان در این رقابت‌ها احساس خوبی نداشته باشند، اما سرمربی این تیم همچنان با تمام وجود به بازیکنانش اطمینان دارد.

یکی از خبرنگاران روز گذشته از او پرسید: «ما لازم داریم که رزرو هتل‌هایمان را تمدید کنیم، اما آیا واقعا نیازی به انجام رزرو تا زمان برگزاری دیدار فینال هست؟» کلینزمن که لبخندی به لب داشت و از صحبتش مطمئن به نظر می‌رسید به او پاسخ داد: «خیلی سریع رزرو هتلت را تمدید کن. موضوع مهم این است که اعتماد به نفس داشته باشیم. ما به اینجا آمدیم تا قهرمان شویم. باید اهداف مشخصی داشته باشیم و خودمان را باور کنیم. بیایید با هم تا پایان راه برویم.»

کلینزمن در ادامه افزود: «اگر وقتی رقابت‌ها تمام شد ما قهرمان نبودیم، در آن زمان از من انتقاد کنید. این کار من است که چنین اظهارات و چنین انتقاداتی را تحمل کنم. به اینکه چطور می‌توانیم پیشرفت کنیم خیلی فکر کردم. با بازیکنان هم صحبت‌هایی داشتم. به خوبی می‌دانیم که خط حمله عربستان سعودی در تغییر فاز و تغییر پست بازی بسیار خوب عمل می‌کند. من فکر می‌کند که ما باید با مهاجمانی که مهارت‌های فردی خاصی دارند محتاطانه رفتار کنیم. سی هزار هوادار این تیم در ورزشگاه حاضر خواهند بود. جو بازی مطمئنا به سود ما نیست، اما این بخشی از فوتبال است. ما به خوبی آماده خواهیم شد.»

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار