گوناگون

بدتر شدن مصدومیت یامگا توسط وحید قلیچ صحت دارد؟

بدتر شدن مصدومیت یامگا توسط وحید قلیچ صحت دارد؟

شایعه تشدید مصدومیت بازیکن استقلال به دست وحید قلیچ تکذیب شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر آنلاین؛ بعد از مصدومیتی که برای کوین یامگا بازیکن خارجی استقلال پیش آمد، برخی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال به ملاقات این بازیکن رفتند و تصاویری نیز در این خصوص منتشر شد.

یکی از نفراتی که از یامگا در بیمارستان عیادت کرد، وحید قلیچ دروازه‌بان سابق پرسپولیس بود. قلیچ بعد از حضور در بیمارستان یک ویدئو نیز از خودش و یامگا انتشار داد.

طبق نوشته ورزش سه، موضوع عجیبی که بعد از این ملاقات مطرح شد، مصدومیت جدید یامگا بعد از دیدار با قلیچ بود؛ در این خصوص برخی صفحات مجازی شایعه کردند که قلیچ در دیدار با ستاره استقلال به شکل غیراصولی او را از جای خود در بیمارستان بلند کرده و همین مسئله موجب مصدومیت مجدد او شده است.

این شایعه اما خیلی زود تکذیب و مشخص شد چنین مسئله‌ای صحت ندارد. مشکل اصلی یامگا از روز اول مسئله چشم او بوده و این بازیکن از ابتدا هم مشکل حرکتی نداشته که با راه رفتن و بلند شدن از جایش در روز ملاقات با قلیچ آسیب جدیدی را تجربه کند.

ستاره فرانسوی- کامرونی استقلال هنوز از نظر بینایی مشکل دارد و با وجود انجام چند عمل جراحی همچنان سلامتی کامل خود را به دست نیاورده و گفته می‌شود که باید یک جراحی دیگر را هم پشت سر بگذارد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار