گوناگون

طوری که نکونام هوای بازیکن مصدومش را دارد

طوری که نکونام هوای بازیکن مصدومش را دارد

از روزی که کوین یامگا از ناحیه چشم مصدوم و در بیمارستان آفتاب بستری شده است، جواد نکونام بارها و بارها برای دیدار با این بازیکن راهی بیمارستان آفتاب شده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ از روز بستری شدن کوین یامگا در بیمارستان آفتاب، جواد نکونام هر روز با این بازیکن در تماس بوده و مکرر برای دیدار با بازیکن تیمش راهی بیمارستان شده است. جالب اینجاست بیشتر این دیدارها بدون هماهنگی و ثبت تصاویر مربوط به حضور سرمربی تیم استقلال در بیمارستان آفتاب بوده است. این دیدارها در حالی است که احتمالا کوین یامگا به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم و زمانی که برای دست یابی به بینایی کامل نیاز دارد، از لیست استقلال موقتا خارج می شود.

در فوتبال ایران معمولا وقتی بازیکنی مصدوم می شود، ازدیده ها و توجه خارج می شود و این مشکلات مالی و روحی و روانی شدیدی را برای بازیکن ایجاد می کند. خوشبختانه به نظر می رسد فرهنگ جدیدی در فوتبال ایران در حال شکل گرفتن است که جای تحسین دارد. این دیدارها در حالی است که احتمالا کوین یامگا به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم و زمانی که برای دست یابی به بینایی کامل نیاز دارد، از لیست استقلال موقتا خارج می شود.

طوری که نکونام هوای بازیکن مصدومش را دارد

 ماه ها پیش در آستانه اعزام تیم ملی به جام جهانی امید ابراهیمی مصدوم شد و این مسابقات را از دست داد اما با هماهنگی های صورت گرفته از سوی کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال، این بازیکن تیم ملی را در سفر به دوحه همراهی کرد و در کنار تیم ملی بود. این بار هم مرتضی پورعلی گنجی که با مصدومیت از ناحیه رباط مواجه شده همراه تیم ملی راهی قطر شده است. این رفتارها می تواند الگوی خوبی برای همه باشگاه ها و همه مربیان شود.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار