گوناگون

جدایی گزینه استقلال و پرسپولیس منتفی شد!

جدایی گزینه استقلال و پرسپولیس منتفی شد!

باشگاه استقلال خوزستان تصمیم نهایی خود را برای جواد آقایی‌پور گرفت.

پارسینه: پنجره زمستانی با اتفاقی جالب برای تیم استقلال خوزستان همراه بود و آنها چند پدیده خود را موردتوجه باشگاه‌های مطرح دیدند. شاید اگر شرایط استقلال خوزستان در جدول به شکلی بود که دست آنها برای صدور رضایت‌نامه و دریافت مبلغ مناسب باز بود، شرایط انتقال و واگذاری برای این تیم آبی‌پوش بیشتر مهیا بود اما در نهایت آنها تصمیم قطعی خود را در خصوص هدف نقل و انتقالی اصلی این باشگاه گرفتند.

جواد آقایی‌پور، مهاجم گیلانی استقلال خوزستان اصلی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی تیم‌های مطرح بود و آنها با درخواست کتبی تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و در ادامه تراکتور در این خصوص مواجه شدند.

باشگاه استقلال خوزستان که در ابتدا شرایط سختی شاید برای این انتقال در نظر گرفته بود، در ادامه بخت معاوضه را نیز در نظر گرفت. موضوعی که در بازار نقل و انتقالاتی کنونی در نهایت با روند مثبتی مواجه نشد.

آقایی‌پور اکنون با انگیزه و تمرکز بالا به دنبال موفقیت در ادامه فصل با پیراهن استقلال خوزستان است و حضوری فعال در اردوی آماده‌سازی نیم فصل تیمش دارد. او قصد دارد با نمایشی بهتر در ادامه فصل، باعث شود تا تیم‌های خواهانش با شروط باشگاه به سادگی عقب‌نشینی نکرده و میل قطعی خود را برای انتقال نشان دهند.

شاید پیشنهاد سرخابی‌ها می‌توانست کاملا جواد آقایی‌پور را اغوا کرده و ذهن او را برهم بزند اما در ادامه با روند مذاکراتی دنبال شده، این بازیکن نیز متوجه شد که اولویت اصلی پرسپولیس و استقلال در شرایط کنونی محسوب نمی‌شود و آنها مسیرهای مختلفی که استقلال خوزستان برای واگذاری رضایت‌نامه اعلام کرده را رد می‌کنند و این نمی‌تواند آینده او را در باشگاه بعدی‌اش تضمین کند.

موضوعی که در گفت‌وگوی سیروس پورموسوی با این بازیکن نیز به نتیجه مثبتی برای ادامه همکاری طرفین مواجه شد. سرمربی استقلال خوزستان که طی سالیان اخیر بازیکنان زیادی به لیگ معرفی کرده اکنون آقایی‌پور را مجاب کرده که تا پایان فصل با انگیزه بیشتر کار را در این تیم دنبال کرده و ضمن دست‌یابی به موفقیت بیشتر و کمک به آبی‌پوشان، شرایط خود را نیز برای انتقالی مناسب فراهم سازد.

آقایی‌پور نیز که نمی‌خواهد با قرار گرفتن در جو رسانه‌ای و نقل و انتقالاتی آینده خود را تحت تاثیر قرار دهد، اکنون با حضور در اردوی این‌ تیم تمام تمرکزش را روی ادامه فصل با پیراهن آبی‌پوشان قرار داده است.

به این ترتیب پرونده انتقال آقایی‌پور در پنجره زمستانی کاملا بسته شده و این بازیکن قصد دارد به همکاری خود حداقل تا پایان فصل با استقلال خوزستان ادامه دهد و پاسخ این باشگاه نیز به تیم‌های خواهانش منفی خواهد بود.

باشگاه استقلال خوزستان همچنین از تیم‌های پیگیر این انتقال درخواست کرده با رفتار حرفه‌ای از ادامه مذاکرات خودداری کرده و شرایط ذهنی این بازیکن را مختل نکنند.

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار