گوناگون

عملکرد برانکو در جام ملتهای آسیا صدای عمانی ها را در آورد

عملکرد برانکو در جام ملتهای آسیا صدای عمانی ها را در آورد

طبق اعلام روزنامه عمان هواداران فوتبال از عملکرد تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ در جام ملت‌های آسیا راضی نیستند و منتظر تغییر در استراتژی این تیم در بازی پایانی‌اند.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر آنلاین؛ تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در دو بازی نخستش در جام ملت‌های آسیا برابر عربستان و تایلند تنها یک امتیاز را به دست آورده است و برای صعود به دور حذفی به پیروزی برابر قرقیزستان در بازی پایانی نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه «عمان» در گزارشی به انتقاد از برانکو پرداخت و نوشت: مردم از عملکرد تیم ملی فوتبال عمان آن هم بعد از چهار سال حضور برانکو در نیمکت تیم ملی راضی نیستند و انتظار داشتند که تیم تحت هدایت برانکو عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

این روزنامه همچنین به انتقاد از نمایش شاگردان برانکو در دیدار برابر تایلند و کسب تساوی در این بازی پرداخت و نوشت که انتظار می‌رود استراتژی تیم در بازی پایانی برابر قرقیزستان تغییر کند و شاگردان برانکو بازی بهتر و هجومی‌تری را به نمایش بگذارند.

برانکو تا پایان جام ملت‌های آسیا با عمان قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که قرارداد این سرمربی باتجربه کروات تمدید نخواهد شد و جدایی او قطعی به نظر می‌رسد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار