گوناگون

جزئیات جدید از پرونده شکایت قلعه نویی از مایلی کهن

جزئیات جدید از پرونده شکایت قلعه نویی از مایلی کهن

وکیل امیر قلعه‌نویی می‌گوید محمد مایلی‌کهن تبرئه نشده و پرونده شکایت سرمربی تیم ملی از این پیشکسوت همچنان باز است.

صحبت‌های تند محمد مایلی‌کهن علیه امیر قلعه‌نویی، با شکایت سرمربی تیم ملی مواجه شد. حال مایلی‌کهن مدعی شد که در دادگاه تبرئه شده است. ورزش ۳ با ناصر ارضی، وکیل امیر قلعه‌نویی، گفت‌وگویی در این ارتباط انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

  • جلسه رسیدگی برای اواسط برج ۱۲ است. ما بعد از پخش مصاحبه شکایتی را مطرح کردیم علیه آقای محمد مایلی‌کهن و آقای رسول بهروش که مجری یک برنامه بودند. تحقیقات انجام شد، مستندات ارائه شد پرونده جهت تحقیقات مقدماتی به شعبه ۱۶ دادگاه دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد. از آن‌جا که هیچ‌گونه آدرسی از مشارالیه در دسترس نبود روند تحقیقات به کندی دنبال شد. اصلا آدرسی روی سامانه ثنا نداشتند، هیچ آدرسی در راهور ناجا نداشتند و حتی در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم آدرسی که قابل شناسایی باشد موجود نبود. بازپرس محترم پرونده با تمامی مراجع ذی‌ربط جهت یافتن آدرس مکاتبه کردند. در نهایت ابلاغیه به اتحادیه فوتبال ارسال شد.
  • پس از طی تحقیقات مقدماتی در مرحله دادسرا و احراز بزه‌های مذکور برای ایشان قرار جلب به دادرسی صادر گردید. در قرار مزبور چنین آمده "با توجه به اظهارات و دفاعیات متهم، بزه انتسابی محرز بوده و با توجه به انطباق موضوع با مواد ۶۸ و ۷۴۶ قانون مجازات و همچنین مستند ماده ۲۶۵ قانون آیین دادرسی کیفری قرار جلب به دادرسی متهم صادر و اعلام می‌گردد." چندین ماه است شکایت‌مان را مطرح کرده‌ایم و علی‌رغم تمامی تلاش‌ها دسترسی به ایشان میسر نبود. در خصوص ادعای جدید ایشان مبتی بر برائت، ایشان از سواد حقوقی کافی برخوردار نیستند و تفاوت قرار جلب به دادرسی و منع تعقیب یا برائت را نمی‌دانند. قرار صادره در خصوص ایشان جلب به دادرسی و نهایتا کیفر خواست بوده نه برائت.
  • با دقت در متن مصاحبه و سیاق عبارات و صحبت‌های مطرح‌شده شکایت ما از ایشان به دلیل توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بود که پرونده متعاقب صدور جلب به دادرسی برای رسیدگی و صدور رای به به ۱۰۷۹ کیفری ۲ کارکنان دولت ارجاع شد. در نهایت با توجه به قرار صادره و ارجاع پرونده به دادگاه کیفری، در انتظار تعیین زمان دقیق جلسه رسیدگی هستیم.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار