گوناگون

یک پرسپولیسی مدعی شد؛ حضور برانکو را قطعی بدانید

یک پرسپولیسی مدعی شد؛ حضور برانکو را قطعی بدانید

محمدحسین نژادفلاح مدیرعامل سابق پرسپولیس می‌گوید: با توجه به شناختی که از برانکو دارم، قطعاً بعد از جام ملت‌ها به ایران می‌آید. حضور برانکو در پرسپولیس را قطعی بدانید.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایران ورزشی؛ زمان برای مسئولان پرسپولیس به سرعت در حال گذر است؛ آنها تاکنون نتوانستند یحیی گل‌محمدی را به ادامه کار با سرخپوشان متقاعد کنند و در این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی سرخپوشان قطعی است. در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در خصوص حضور دوباره برانکو ایوانکوویچ ، مربی نام‌آشنای فوتبال بر نیمکت پرسپولیس مطرح شد؛ موضوعی که با توجه به کدهای مدیران پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد. این مربی کروات در زمان مدیرعاملی محمدحسین نژادفلاح به پرسپولیس آمد؛ فردی که از روحیات برانکو شناخت زیادی دارد.

نژادفلاح در خصوص این موضوع می‌گوید: «در آن زمان که برانکو به پرسپولیس آمد یکی از اصلی‌ترین شروطش جدایی تمام دستیاران بود، او می‌خواست هیچ کدام از اعضای فنی کادر قبلی در تیم نباشد و با کادر خودش در پرسپولیس حاضر شود. مطمئن باشید در صورت حضور برانکو در پرسپولیس این موضوع تکرار خواهد شد و از نظر من حضور دستیاران خارجی او هزینه‌های زیادی برای پرسپولیس خواهد داشت.»

نژادفلاح می‌گوید: «برانکو مربی متعهدی است و اخلاق‌محورترین مربی‌ای است که تاکنون دیده‌ام. هیچ مانعی برای پرسپولیسی شدن برانکو وجود ندارد، او ایران را کشور دوم خودش می‌داند و فرهنگ و مردم کشور ما را به خوبی می‌شناسد. در حال حاضر او با توجه به تعهدی که به تیم ملی عمان دارد، تا پایان جام ملت‌ها در این تیم می‌ماند و با توجه به شناختی که از او دارم، قطعاً بعد از جام ملت‌ها به ایران می‌آید. حضور برانکو در پرسپولیس را قطعی بدانید.»

او در خصوص مسائل مالی قرارداد با برانکو هم این چنین صحبت می‌کند: «او مبلغ قراردادش را بر اساس قرارداد سایر مربیان حاضر در لیگ برتر در نظر می‌گیرد. جالب اینجاست که بدانید برانکو پیش از حضور در پرسپولیس، قیمت مربیان ایرانی را می‌دانست. او پیش از جدایی از پرسپولیس اعلام داشت که در این تیم کار ناتمامی دارد و از نظر من او برای انجام این کار ناتمام مجدداً به پرسپولیس بازخواهد گشت. برانکو شناخت خوبی از فوتبال آسیا دارد و حضور پرسپولیس در فینال آسیا نشان‌دهنده این شناخت برانکو است.»

مدیرعامل اسبق پرسپولیس می‌افزاید: «پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا نیازمند حضور بازیکنان خوب آسیایی است. سال‌هاست که تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشدند و پرسپولیس چه با یحیی و چه با برانکو یا هر مربی دیگر باید این کار نیمه‌تمام را تمام کند. البته این کار نیمه‌تمام تنها مختص پرسپولیس نیست و مخصوص فوتبال ایران است. برانکو پرسپولیس را با پنجره بسته به فینال آسیا رساند، کاری که از عهده هر مربی‌ای برنمی‌آید. آمدن برانکو به پرسپولیس یک گام رو به جلو است اما برانکو به تنهایی نمی‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند چرا که رسیدن به موفقیت ابزاری دارد که این ابزار باید توسط مدیرعامل فراهم شود.»

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو برای حضور در پرسپولیس بدهی مالیاتی دارد، بیان می‌کند: «در آن زمان من متعهد شدم که بدهی مالیاتی او را بپردازم البته برای این کار مبلغ بدهی مالیاتی را از قرارداد او کسر کردم و مالیات او را پرداخت کردم. حالا نمی‌دانم که در آخرین فصل حضورش در پرسپولیس چه اتفاقی افتاده اما می‌دانم که او بدهی مالیاتی دارد و برای حضور در پرسپولیس باید این بدهی پرداخت شود.»

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار