گوناگون

تغییر ملیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران+ عکس

تغییر ملیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران+ عکس

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی در یک استوری معنادار از احتمال تغییر ملیتش برای کشور قطر خبر داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از چند ثانیه؛ محمدامین حزباوی (زادهٔ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۲)او اصالتا اهل خانواده ای عرب در خوزستان است بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع وسط برای باشگاه السد قطر در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند.

تغییر ملیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران+ عکس

حزباوی در تیم ملی فوتبال امید ایران بازی کرده‌است. او کاپیتان تیم ملی جوانان فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا (۲۰۲۳ ازبکستان) بود.

در ادامه استوری معنی‌دار محمد امین حزباوی مدافع ایرانی و احتمال تغییر ملیتش برای کشور قطر را خواهید دید.

تغییر ملیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران+ عکس

حزباوی ستاره آینده‌دار فوتبال ایران که علی‌رغم حضور در اردوهای قبلی تیم ملی، در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار نگرفت و یکی از مهم‌ترین جا مانده‌های این لیست بود، حالا برای حضور در تمرینات السد به دوحه بازگشت.

حزباوی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ١٠ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و در چهار دیدار لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفته و یک پاس گل داده، انتظار داشت به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود، اما در لحظه آخر از فهرست جا ماند و سامان فلاح، دیگر مدافع جوان جایگزین او شد که این اتفاق به مذاق مدافع لژیونر خوش نیامد.

با وجود ناراحتی این ستاره ٢٠ ساله و لژیونر فوتبال ایران، اما او برخلاف شایعات مطرح شده تصمیمی برای تغییر تابعیت نداشته بر اساس استوری جدیدش، فقط برای استراحت به زادگاهش سفر کرده بود و امشب هم برای حضور در دور جدید تمرینات السد، به قطر پرواز کرد.

 

 

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    هر ملیتی بگیری ملیت اصلیت ایرانی هست !!!

  • اگر

    اگربره مادام العمردر رفاه است.خودو خانواده اش....

  • حیدری

    سلام کاش من جای اوبودم ثانیه ای هم نمی ماندم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار