گوناگون

گزینه سرمربیگری صنعت نفت آبادان مشخص شد

گزینه سرمربیگری صنعت نفت آبادان مشخص شد

فرهاد حمیداوی یکی از گزینه‌های هدایت صنعت نفت آبادان محسوب می‌شود.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ صنعت نفت آبادان ، یکی از محبوب‌ترین تیم‌های خوزستانی است که در فصل‌های اخیر همواره خطر سقوط را احساس کرده است. این تیم که فصل گذشته با عبدالله ویسی موفق شد در لیگ برتر باقی بماند، در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم شرایط خوبی را دنبال نکرد.

پس از قبول استعفای ویسی حالا مدیران صنعت نفت در حال بررسی گزینه‌های هدایت این تیم پرطرفدار هستند. پر واضح است که با توجه به شرایط صنعت نفت شاید قبول سرمربیگری این تیم یک ریسک باشد.

با این حال شنیده می‌شود فرهاد حمیداوی، مالک اسبق شهرخودرو، به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری صنعت نفت به مدیران این باشگاه برنامه داده است.

فرهاد حمیداوی، بازیکن جنوبی اسبق فوتبال ایران که به عنوان مالک و مدیرعامل شهرخودرو شرایط خوبی را دنبال می‌کرد و توانست در دوران مدیریت خود سهمیه حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند، بعد از یک دوره کوتاه حضور در خوشه طلایی به عنوان سرمربی، حالا ممکن است با صنعت نفت در سِمتی جدید به لیگ برتر برگردد.

امروز جلسه حمیداوی با مدیران صنعت نفت برگزار خواهد شد و باید دید سرانجام هدایت این تیم به چه کسی سپرده می‌شود.

 

ارسال نظر

  • رشید هویزه

    با سلام ، به عنوان یک آبادانی و یک پیشکسوت فوتبال میبایست برای فوتبال آبادان خون گریست که قرار است مربیگری این تیم را به آقای حمیداوی بدهند ،با احترام خواستم بدانم آقای حمیداوی کجای فوتبال ایران بوده و چه سابقه ورزشی دارد . برای باشگاه بزرگ نفت آبادان متاسفم که میخواهد روی چنین شخصی به عنوان نفر اول کادر فنی حساب باز کند . مگر فوتبال آبادان پیشکسوتی ندارد که در حد سرمربیگری نفت آبادان باشد . رشید هویزه بازیکن فوتبال تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران و حضور در جام جهانی فوتبال در کشور آرژانتین

  • اردشیر جعفری

    چقدر صنعت بیچاره شده که یکی مثل حمیداوی بشه مربی آن وچقدرمدیران بیلیاقتی دارد که نمی توانند یک مربی خوب بیاورند رسول خطیبی شرایط یک مربی خوب رادارد ولی چون مدیر نمی تواند مشکلات مالی راحل کند بدنبال مربی سوخته می‌رود اگر مربی غیر بومی نمیاد قاسمپور که هستش بادمجون کارمیکنه وازجوانان حمایت می‌کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار