گوناگون

سکوت سردار آزمون بالاخره شکست!

سکوت سردار آزمون بالاخره شکست!

سردار آزمون بعد از چند روز پر سر و صدا درباره اتفاقات رخ داده و البته حل شدن مشکلش صحبت کرده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر آنلاین؛ داستان حضور سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا شروع نگران‌کننده اما پایان بسیار خوشی داشت. جایی که در روزهای گذشته از احتمال غیبت آزمون در جام ملتهای آسیا صحبت شد اما در نهایت تعامل انجام شده بین فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی و باشگاه رم باعث شد که ایران با یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود پا به قطر بگذارد.

آزمون با هماهنگی انجام شده چند روز دیرتر و حداکثر تا ١٠ ژانویه به اردوی تیم ملی فوتبال ایران ملحق خواهد شد. به بهانه اتفاقات همین چند روز گفتگویی با ستاره تیم ملی و باشگاه رم ترتیب دادیم که در ادامه مشروح صحبت‌های سردار آزمون را می‌خوانید.

یک تشکر ویژه از باشگاه رم و آقای قلعه‌نویی

اول از همه می‌خواهم از همکاری انجام شده بین مسئولان تیم ملی به خصوص آقای قلعه‌نویی با باشگاه رم تشکر کنم. همانطور که می‌دانید مشکلاتی در این چند روز به وجود آمد اما واقعا از آقای قلعه‌نویی و باشگاه رم بابت اینکه من را درک کردند خیلی ممنونم. خیلی خوشحالم که در نهایت اتفاقی رقم خورد که من هم به تعهداتم به باشگاه عمل کنم هم اینکه در جام ملتهای آسیا در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

دلتنگ تیم ملی و بچه‌ها هستم

جا دارد از همدلی بچه‌های تیم ملی هم تشکر کنم. واقعا برای حضور در اردوی تیم ملی و تمرین با بچه‌ها لحظه‌شماری می‌کنم. قطعا همه تیم هم مثل من چنین انگیزه و شور و اشتیاقی دارند تا در کنار هم برای موفقیت در قطر تلاش کنیم.

کار سختی داریم اما غیرممکن نه!

دیگر همه با ترکیب تیم‌هایی مثل ژاپن و کره جنوبی آشنا هستند. اکثر آنها در لیگ‌های درجه یک اروپایی بازی می‌کنند و خیلی درست نیست اگر بخواهیم ایران را بالاتر از آنها مدعی اصلی بدانیم. البته ما ایران هستیم و با تمام توان به قطر می‌رویم تا اول از همه به حسرت چند دهه‌ای حضور در فینال جام ملت‌ها پایان دهیم و در مرحله بعد هم برای قهرمانی بجنگیم.

برایمان انرژی مثبت بفرستید

چند روز تا شروع جام ملتها باقی مانده و تیم بیشتر از هر وقت دیگری به همدلی و انرژی مثبت نیاز دارد. اول از همه می‌خواهم از مردم عزیز ایران که همیشه بزرگ‌ترین انگیزه ما بوده‌اند، بخواهم که با انرژی خوبشان تیم ملی را همراهی کنند. همچنین از اهالی فوتبال خواهش می‌کنم حداقل در این یک ماه تمام اتفاقات و حواشی را کنار بگذاریم و فقط از تیم حمایت کنیم تا انشاالله بتوانیم یک کار بزرگ در قطر انجام دهیم.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار