گوناگون

رسمی؛ یحیی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد

رسمی؛ یحیی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد

با این شرایط من شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. سه ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی باشد را باشگاه انجام نداد

به گزارش پارسینه و به نقل از تابناک؛ سرمربی پرسپولیس بار دیگر و این بار به شکل علنی از سمت خود استعفا کرد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل مس رفسنجان اعلام کرد که از سمت خود استعفا کرده است.

او گفت: همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدیدی که به این تیم می‌آید آرزوی موفقیت دارم.

به این ترتیب پرسپولیس نزدیک به ۴۵ روز وقت دارد تا سرمربی جدید را انتخاب کرده و به جای گل محمدی منصوب کند. همچنین آنجه واضح است کمبود بازیکن و نیاز سرخ ها به جذب مهره است که بازی مقابل مس رفسنجان   چند بازی آخر نشان داد که پرسپولیس به شدت نیاز به ترمیم در خط هافبک و حمله دارد.

دلایل گل‌محمدی برای کناره‌گیری از سرمربیگری پرسپولیس: با این شرایط نمی‌توانم‌ادامه دهم!

نتوانستیم آن طور که باید آماده مسابقات باشیم. نیم فصل سختی داشتیم. در نقل و انتقالات آن طور که باید یار نگرفتیم و ضعیف عمل کردیم. جنگ‌های رسانه ای را باختیم. جنگ های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید تدارکات بهتر و آدمهای قویتری کنارش باشد تا رقابت کند. در کل فکر می‌کنم نیم فصل سختی داشتیم. 30 امتیاز با این مشکلات گرفتیم که کار بزرگی بود. از بازیکنانم قدردانی می کنم. هر چه در توان داشتند گذاشتند.

مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم. با این شرایط من شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. سه ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی باشد را باشگاه انجام نداد. از اینجا از همه پرسپولیسی‌ها که من در این 4 سال بودم تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می آید موفق باشد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار